Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi i tramwaje z Pesy muszą spełniać wyśrubowane wymogi różnych krajów. Firma chce podbijać Europę

Pociągi i tramwaje z Pesy muszą spełniać wyśrubowane wymogi różnych krajów. Firma chce podbijać Europę

Wyświetlaj:
ammarmar / 89.67.189.* / 2015-04-06 23:58
Przyjedżcie sobie do Gdańska. Przejedźcie się tramwajem Pesy a potem Bombardierem. Produkt z Bydgoszczy ma jeszcze sporo do nadrobienia. Może za 20 lat nauczą się robić drzwi, które nie trzaskają przy zamykaniu albo układ jezdny, który nie szarpie przy każdym ruszaniu z przystanku i nie staje dęba przy każdym hamowaniu. O ergonomii wnętrza w ogóle nie wspomnę przez życzliwość.
franek transport / 192.55.109.* / 2015-04-07 00:10
Co do szarpania to...hmmm... Maszyna aż gwizda ale kierowca....puki sam jako pasażer nie zaliczylby gleby przy szarpnieciu nie nauczy sie ja w taki sposób uczę kierowców w mojej firmie tzn nie doslowny. Poprostu ty tyrasz moje auto to daj urwę w twoim lusterko porysuje lakier i zapłacę za naprawę ale ty mi tez zapłacisz gdzie przy zestawie za 400tys no lustereczko kosztuje prawie 6tys w salonie a innego nie chce skoro nawet roku nie ma od wyjazdu z salonu...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
the end / 94.240.34.* / 2015-04-07 08:07
Dwa razy przeczytałem i nie rozumiem o czym chciałeś napisać. Raczej chciałeś, bo ci nie wyszło, jakieś nagromadzenie wyrazów i .......????
eretyd / 83.18.146.* / 2015-04-07 01:33
Kolejny piekny bełkot. Człowieku naucz się pisać znaki interpunkcyjne!
jaco101 / 37.248.254.* / 2015-04-06 22:50
tylko dlaczego Pseudo pendolino jeździ a nie wy
Kuba822 / 83.5.80.* / 2015-04-06 23:52
Głupi komentarz wynikający z braku podstawowej wiedzy dot. rynku kolejowego. Każdy, kto chociaż trochę w tym siedzi wie, że za Pendolino odpowiada łapówkarski Alstom. To właśnie jest odpowiedź na Twoje pytanie. "Pseudo pendolino" jeździ, bo ktoś nieźle "posmarował". Dziękuję.
JK744 / 212.87.241.* / 2015-04-06 22:43
Do dziś nie wiem czemu kupiono s"pendolino" zamiast pociągi Pesy...
toja814 / 46.76.126.* / 2015-04-07 00:41
Może by były i z PESY gdyby PESA złożyła ofertę w przetargu. Wygrywanie przetargu (uzyskanie zamówienia) bez składania oferty to gospodarka nakazowo rozdzielcza - jakby nie ta epoka. PESA też nie ta - już nie państwowa a w prywatnych (polskich) rękach. To może ktoś posmarował że ją przejął.
dw9912 / 213.25.136.* / 2015-04-07 09:14
Choć szkoda komentować twój wpis, wyjaśnię Ci. Przetargi rozpisuje się tak, aby wygrał jeden oferent. Dodatkowo dochodzi głupota lub celowy sabotaż urzędników - jak przykład przetargu na hełm dla spadochroniarzy, który miał być odporny na trafienie pociskiem karabinowym (nie ma tego na świecie) i przez 20 lat skoczkowie nie mieli nowego hełmu.
tadek12222 / 31.61.136.* / 2015-04-06 22:08
W Częstochowie zostały zakupione tranwaje z PESY po około rocznej eksplatacji kilka szt. wróciło z powrotem po PESY bo ramy po pękały a tu piszą że norm niespełniają. Słyszałem że wielkopolsce trafiły szynobusy nowe do PKP które Niemiecka firma nie odebrała ?
JK35543 / 212.87.241.* / 2015-04-06 22:49
W Częstochowie jak w Częstochowie... Kibice Rakowa jechali nowym Twistem i tylko widziałem jak testowali wytrzymałość elementów... Tramwaje jeżdżą do dziś, moim zdaniem lepsze tramwaje z Polski niż z zagranicy 2 razy droższe, bo z każdym zakupem dajemy im możliwość rozwoju i podbijania innych rynków. Wolę średniej jakości Polski produkt niż dobrej jakości zagraniczny.
daro76 / 178.182.107.* / 2015-04-06 23:10
w 100% zgoda
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Cz / 83.23.108.* / 2015-04-06 20:46
Niestety mam przyjemność pracować z tym sprzętem, po pierwszym przeglądzie - śruby nie pasują w swoje miejsca, wszystko trzeszczy, mało precyzyjne wykonanie i dopasowanie elementów wyposażenia. Jest to efekt zastosowania elementów drewnianych itp. Nie dziwię są Niemcom, że tego nie chcieli.
andrzej ZZZ / 89.73.194.* / 2015-04-06 19:59
Znam kilku tam pracujących.Żarówki nie dałbym im wkręcić do mojej lampy.
Fidel / 77.255.247.* / 2015-04-06 17:45
Stwórzmy takie przepisy w Polsce aby z IV rzesy żaden pojazd nie mógł trafić na rynek łącznie ze Skodą.
jo1245 / 155.133.109.* / 2015-04-06 23:52
I daewoo i fso i syrena gdyby takie barany jak ty nie wsttzymywaly procesu modernizacji w polsce
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
deawoo / 155.133.109.* / 2015-04-06 23:51
Jeżdżę daewoo i to jest wóz dla Polaka prosty mocny i tani.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Januszeczko 2 / 46.189.28.* / 2015-04-06 23:19
Nie koniecznie ignorancie..
Inni też potrafią coś dobrego zrobić..
Choćby Volvo, Kia.. Ford.. i jest jeszcze wiele innych.. by zblokować niemców....
Donald999 / 193.238.18.* / 2015-04-06 16:56
Chcą żeby Polska była tylko rynkiem zbytu i tanią montownią
13 jajo13 / 89.69.230.* / 2015-04-06 16:19
W Polsce to kierowca ciężarówki ma badania lekarskie i psychologiczne,a w Niemczech psychole latają samolotami to samo z zarobkami. W niemieckich firmach w Polsce też zarobki powinny być minimum niemieckie tak jak dla kierowców w Niemczech
Sasek828 / 46.113.247.* / 2015-04-06 15:56
A UNIA nie POMAGA ??? a to dziwne !!!!!!!!!!!
errrrre / 94.240.55.* / 2015-04-06 15:44
a warszawiaczki co produkują oprocz prywaciarzy?
Warszawiaczek / 95.51.153.* / 2015-04-07 00:15
Nic więcej, wystarczy, że drą kasę z takich leszczy jak ty.
przesowicz / 109.232.30.* / 2015-04-06 14:50
w anglii na produkcji zarabia sie minimum 2 tys funtow z nadgodzinami wychodzi z 15 tys zl na miesiac. Pytanie ile zarabia sie w Polsce bo ceny sa takie same no bo chyba nie 10 razy mniej???
Rulh / 92.23.88.* / 2015-04-06 21:08
Ta przestań gadac głupoty chyba ze machniesz 260 godzin w miesiacu to zarobisz 2 tys funtów
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Waniek / 2015-04-06 15:19 / Bywalec forum
Polscy politycy nie rozumieją, że ważny w tym jest również rynek!! Który stanowi tam sporą wartość płacy pracownika on jest żywą reklamą tego jak pracodawcy zależy na Anglii. O polsce tego się nie da powiedzieć i nawet pracownik w Grecji jest więcej wart.
Ea / 5.172.252.* / 2015-04-06 15:18
Na produkcji znam przypadki, gdzie pracownicy specjalnie niszczyli nowiutkie części żeby zatrzymać pracę i mieć płacone postojowe. Dziękuję.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
BydgoszczaninPESA / 94.254.144.* / 2015-04-06 14:41
Najlepsze, że Adolfy byli przy każdym etapie produkcji a pozniej towaru nie chcieli kiedy Pesa miala juz kilkanascie pojazdow wyprodukowanych.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
tedek / 109.241.51.* / 2015-04-06 14:37
Taka jest unia.. Bogate kraje wchodza ze swoimi gigantami na rynki slabszych krajów i zbywaja swoje produkty. Nasi politycy za łapówki lobbują te przedsięwzięcia i przyczyniają się do mażdżenia i zamykania rodzimych firm. Z tym idzie wzrost podatków, bo trzeba wyrównać sobie deficyt podatkowy tymi, którzy pozostali na placu boju.. Też się zastanawiam czy nie zamknąć swojej działalności, bo jak powiedział Korwin Mikke " Im wiecej pracujesz i zarabiasz, tym większą dostaniesz od Urzędu Skarbowego karę w postaci podatku... "Nie myśl co możesz zrobić dla Polski, pomyśl co Polska wyprawia z Tobą.."

Najnowsze wpisy