Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Podnoszą ceny. Ale tak, że klient nie zauważa. Money.pl rozmawia ze specjalistami od pricingu

Podnoszą ceny. Ale tak, że klient nie zauważa. Money.pl rozmawia ze specjalistami od pricingu

Wyświetlaj:
marco617 / 78.8.123.* / 2016-02-15 15:34
P******* tych dwóch Panow ma to zastosowanie do idiotow.Idąc do sklepu z góry ustalam co kupuje artykuły mam sprawdzone znam ceny a pozostale techniki handlowe mnie nie interesują. Co do oplat bankowych dziekuje konto internetowe i opłacam sam. Towary reklamowane nie kupuję bo place za ich reklamę firmowy dobry towar nie potrzebuje reklamy. Idac do sklepu jestem wyedukowany mam wiedze. W droższych zakupach nie spiesze się czekam analizuje ceny oferentow podejmuje decyzje optymalną w określonym czasie. Można mnozyc przyklady
210968 / 79.185.197.* / 2016-02-15 15:53
No, ale to się sprawdza, bo prawda jest taka, że 90-95% osób na zakupach jest takim "idiotami"
Będę szczery mi też się czasem zdarzy nim być ;)
mmmdd,s,s,s,s / 83.31.88.* / 2016-02-15 16:04
,,,,ssssss,sssssss,ss,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sssssssssssssssssssss,s,,s,s,ssssssssssssssssssssssssssssssssssss,,,,,,,,,,,,,,,,sssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppplllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
podstarzały... / 89.229.16.* / 2016-02-15 15:30
Czy to prawda, czy tylko tak mi się wydaje, ze doczekałem czasów kiedy z oszukiwania robi się dziedzinę nauki, szkoli w niej wirtuozów i uznaje ich za wzór do naśladowania? Aż się przerzedzony włos na głowie jeży...
prawdziwy asdf / 31.7.46.* / 2016-02-15 16:12
ta sztuka jest stara jak kontakty i wymiana miedzyludzka
jakis_koles / 79.187.66.* / 2016-02-15 15:05
Kraus i Kroenke. Faktycznie typowo polska firma...
lBolek / 89.64.210.* / 2016-02-15 14:36
To nie żaden pricing tylko zwykłe chamskie oszustwo.
aron700 / 79.190.198.* / 2016-02-15 13:51
Żenada by cokolwiek zrobić trzeba zaraz zatrudniać niby specjalistów i inną firmę ludzie tak prostych rzeczy sami nie wymyślą? niby chcą zarobić a wydają pieniądze za darmo
rzoltodziup / 83.16.217.* / 2016-02-15 13:37
chyba najlepszy przykład to czekloada. Cena ta sama a waga spada ze 100g do 90 :)
Grzegorz wrocław / 213.5.45.* / 2016-02-15 13:32
Podam przykład który ostatnio zaobserwowałem. Lidl: Był ketchup 500g za 2.99zł. Teraz wycofali ten produkt żeby wprowadzić jak piszą na regale "Nowość!"... ten sam ketchup w nowej butelce za tyle samo (2.99zł.)... ale nowa butelka choć bardziej kolorowa i atrakcyjna to jednak zawiera 450g produktu! Teoretycznie podwyżki nie było, ale jednak jest! Czy oni mają klientów za idiotów?
bronhubi / 87.205.157.* / 2016-02-15 16:19
Nihil novi sub sole!
Już w PRL-u, w latach 70-ch ubiegłego wieku obniżano wagę bochenka chleba z 1 kg do 800 g lub kostki masła z 250 do 200 g zachowując oczywiście dotychczasową cenę.
Tyle, że wtedy nie robiły tego jakieś sieci handlowe tylko państwo w skali całego kraju.
ryt145 / 212.106.22.* / 2016-02-15 14:39
ludzie nie zawsze wybierają tańsze produkty , często wolą zapłacić więcej
ac58419809 / 94.254.225.* / 2016-02-15 13:03
Kolejna branża "doradztwa" dla normalnych zbędna, ale cóż nowe trendy, moda, kreowanie pozornego zapotrzebowania. Wszystko siedzi w naszych głowach. Finał wyższe koszty sprzedaży za które zapłaci konsument, ale jacy jesteś nowocześni. Żałosne
markus1540 / 83.6.21.* / 2016-02-15 13:00
To producent oszukuje np.na maśle,sklep też ma w tym udział .
durny ten unikalny nik / 83.27.173.* / 2016-02-15 12:58
zwykli OSZUSCI - TYPOWA POLITYKA parii oszustów za coś takiego powinni wsadzać
QwQQ / 164.126.193.* / 2016-02-15 16:38
Nie wsadzać tylko rozstrzeliwać, bardziej szybki efekt.
Kilku oszustów pociągnąć z kałacha a dla reszty by się odechciało.
Prawienormalny / 88.199.147.* / 2016-02-15 12:57
produkty sklepy obniżają ceny, by klient myślał, że są najtańsze, choć wcale tak nie jest?
Przykładem kostka masła: kiedyś 250 g, obecnie tylko 200 g a cena nie wiele niższa. Ale: przed świętami bywają promocje, ale waga kostki to już tylko 170g).
aaddaamm / 91.222.101.* / 2016-02-15 12:40
Jak sprzedać towar który nie schodzi za 20 zł. Należy go wystawić w promocji za 25 zł. i napisać że wcześniej kosztował 35 zł.
wiktorian263 / 83.24.200.* / 2016-02-15 19:15

Jak sprzedać towar który nie schodzi

Nie schodzi? A wleźć to umiał?
--- / 212.160.88.* / 2016-02-15 12:25
Kroenke Kraus? ciekawe ile w promocji na wolnym wybiegu kupiły te nazwiska powyższe szpagaty intelektualne.
chopok / 80.238.64.* / 2016-02-15 12:09
Zerknijcie do Zawoi - tam cena wywozu śmieci (DWA razy w miesiącu) wzrosła o prawie 85%. Płaciłem 91zł a teraz żądają 168zł. Będą mieli za co żyć...
yswrykj / 89.191.129.* / 2016-02-15 11:35
JEŚLI WIDZĘ Z PRZODU NA PÓŁKACH PRODUKTY Z KOŃCZĄCYM SIĘ TERMINEM WAŻNOŚCI TO ZAWSZE PRZEKŁADAM JE DO TYŁU A NA PRZÓD WYCIĄGAM NOWE !!!!!!!!!!
TomekQwer / 185.58.161.* / 2016-02-15 12:25
W swojej lodówce tez tak robisz?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy