Forum Forum podatkoweInne

Podwójne opodatkowanie, czyli praca za granicą a fiskus

Podwójne opodatkowanie, czyli praca za granicą a fiskus

Wyświetlaj:
aaaart / 85.14.99.* / 2012-04-26 23:12
Belladonno lub ktoś pomocny! jestem muzykiem, ,mam do rozliczenia "umowy o dzieło" z Francji, jak się za to zabrać?
Mirhard / 155.158.61.* / 2012-04-26 23:44
Mam ten sam problem... Jestem muzykiem, umowa o dzieło z Włoch. Czy to możliwe, że nie uwzględniając pita z Włoch mam do dopłacenia 2 zł, a kiedy dołączam owego pita kwota skacze aż do 184... podobno umowa zawarta między Polską a Włochami zwalnia mnie z płacenia podatku w Polsce, skoro już zapłaciłem we Włoszech. z tego co mi wyszło wynika coś zgoła innego...
belladonna / 2012-04-28 17:06 / Tysiącznik profesjonalny
Zacznijmy od tego, czy aby za granica były zapłacone podatki....
Magda80 / 46.186.79.* / 2012-04-25 22:17
Droga Belladonno, jako znawczynię tematu bardzo proszę Ciebie o pomoc. Mój mąż od 2006 r. mieszka i pracuje w Irlandii. Tylko tam uzyskuje dochód i się rozlicza. Ja z dwójką dzieci mieszkam w Polsce i nie pracuję. W 2011 kupiliśmy mieszkanie, którego odbiór opóźnił się o 2 miesiące. Otrzymaliśmy od developera z tego tytułu odsetki, które są naszym przychodem, oraz kserokopie PIT-u od developera z informacją że został wysłany przez nich do US i musimy się z tego rozliczyć. Nie mam pojęcia co z tym zrobić? Jaki adres zamieszkania męża wpisać? Jak się z tego rozliczyć? Bardzo proszę o radę i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Magda
belladonna / 2012-04-27 19:35 / Tysiącznik profesjonalny
PIT to adres rezydencji podatkowej, a maż ma ją w PL, gdyż zona i dzieci w PL. No ale... jak dochody wg skali, to te z Irlandii do wykazania (do stopy) :)
beti24 / 89.228.37.* / 2012-04-25 09:40
dodam tylko, ze adres zameldowania mam w Polsce, z gory dziekuje za odpowiedz
beti24 / 89.228.37.* / 2012-04-25 09:36