Forum Forum emerytalneInne

Podwyższenie wieku emerytalnego. Prezydent chwali rząd

Podwyższenie wieku emerytalnego. Prezydent chwali rząd

Wyświetlaj:
markus_53n / 178.36.120.* / 2012-03-01 09:07
Poczekajmy jak Pan gdzieś poleci to wszystko się zmieni lub przyjdą wybory?
team25 / 79.185.107.* / 2012-02-19 10:42
Pracuję od 18 roku życia w wieku 67 lat mój staż będzie wynosił prawie 50 lat jeśli tusk znowu nie podniesie wieku emerytalnego, a jednocześnie wysyła mundurowych na emeryturę po 15 latach służby i tak mamy 34 letnich emerytów, którym pan premier funduje mieszkania lub ekwiwalent za nie wart kilkaset tysięcy złótych, dla nich są pieniądze nieograniczone proszę teraz pomyśleć kto dłużej będzie pobierał emeryturę i żył dłużej na koszt państwa?.Pan premier twierdzi że w ZUSie nie ma pieniędzy, a jednocześnie likwiduje miejsca pracy wprowadzając w ich miejsce prywatny podmiot gospodarczy, który zatrudnia pracowników na umowę o dzieło lub zlecenie(umowy śmieciowe)od których nie są odprowadzane składki emerytalne. Według różnych źrudeł na umowach śmieciowych w Polsce pracuje od 3 do 3,5 miliona pracowników, jeśli zlikwidować ten proceder to się okaże że nie trzeba podwyższać wieku emerytalnego a wręcz można go obniżyć uwazam że propozycja SLD odnośnie stażu pracy a nie wieku przejścia jest sprawiedliwa i uczciwa, 40 mężczyzni i 35 lat kobiety bo kobiety wychowują dzieci a potem wnuki.Ludzie powinni wyjśc na ulice powiedziec co o tym myślą.
kbp / 109.199.1.* / 2012-02-18 23:43
Poczekajmy," może prezydent gdzieś poleci i wszystko się zmieni".
3gz3kutoR / 89.230.68.* / 2012-02-18 17:24
Wtedy inwalido intelektualny, kiedy weźmiesz się do uczciwej roboty, a nie całe życie na koszt podatnika!
mś / 78.156.164.* / 2012-02-17 13:31