podatnik
/ 217.11.139.* / 2008-05-07 13:20
Polska to ciekawy kraj , szczególnie jak chodzi o stosunek do pracy , sumienności i pretensji do pracodawców.
Niestety moi drodzy , ale często to nawet te marne 1000 zł na rękę to i tak zbyt dużo dla tego wiecznie niezadowolenego lenia , który najwięcej czasu spędza na krytykowaniu innych i kombinowaniu jak przecierpieć te 8 godzin żeby nie złapali na nic nierobieniu Bezmyślośc , głupota to bardzo często cecha pracowników i jest coraz to gorzej .
Teraz udowadniam ,że mam rację
Jesteś w pozycji klienta i petenta i co : źle cię obsłużyli na poczcie , w banku , w Urzędzie , w przychodni lekarskiej , rachunek nie dotarł na czas i masz niezawinione odsetki,
przydzielony doradca nie ma pojecia co od niego chcesz,
fachowiec umówiony na naprawę lodówki nie przyszedł , w pralni źle wyprali nowy garnitór i jest wyrzucenia , kupiony przedmiot okazał się bublem ,zaraz sie zepsół - ale to wszystko robią pracownicy właśnie ci , którzy narzakają ,że są źle traktowani przez pracodawcę - a może został ukarany za to,że źle potraktował klienta ,że zrobił coś żle nie w terminie. Wielu ma poczucie krzywdy z powodu zwrócenia mu uwagi ,że zrobił coś źle.
Co ciekawe ,że pracownicy bardzo dobrze orientujący sie w swoich prawach wynikających z kodeksu pracy , najczęściej nie wiedzą o podstawowych wymaganiach na jego stanowisku pracy , choć nie wiem ile byś go nie szkolił nie jest w stanie zapamiętać , ale kodeks wystarczy ,że raz mu kolega coś podpowie.
Rada dla wyzyskiwanych pracowników - zacznijcie od tego ,żebyście szanowali siebie na wzajem pracownik pracownika , nie tylko tego biurko obok ale i tego co pracuje w firmie z którą współpracujecie -odpisz mu na czas , załatw jak należy jego sprawę , ja k sie umówisz na godzine to bądż punktualny , dowieź towar na czas , rozładuj tego kierowcę ,zeby nie czekał bez powodu - tak zwyczajnie bądź człowiekiem i zobaczysz okaże się ,że ten pracodawca to wcale nie taki zły człowiek.A świat wcale nie jest taki zły , a i może pieniędzy nagle przybędzie.