Oburzony Klient
/ 89.71.235.* / 2015-03-24 22:56
Koniecznie trzeba dobrać się do Poczty z powodu żałosnej niekompetencji niektórych pracowników, zwłaszcza kilku na Ursynowie. Tylko dwa fakty: 1. Chcąc jak zwykle zapłacić abonament RTV za cały rok - zamiast czerwonego dywanu za moją gorliwość głupowata urzędniczka kazała mi szukać ich zas... numeru jaki nam dano po likwidacji książeczek. Po awanturze ustalili ten numer.
2. Chciałem zapłacić przelewem rachunek, ale nie było blankietów wbrew zapewnieniom jakiejś niby nowoczesnej pracownicy pouczającej mnie że mogę sobie zrobić przelew elektroniczny. Pomyślałem, że g. jej do tego, ale grzecznie poprosiłem o inf. czy taka usługa przelewu istnieje jeszcze na poczcie czy mają tylko pseudo mądre rady zamiast blankietów, których urzędniczka nie mogła znaleźć, wtedy kategorycznie zażądałem blankietów albo informacji od kierowniczki, dlaczego brak wywieszki, że poczta takich usług "nienowoczesnych" już nie prowadzi - natychmiast znalazły się blankiety przelewów. Nie zawsze mamy możliwość przelewu drogą elektroniczną, ale jak poczta nie potrafi już załatwić wielu spraw oprócz głupawych rad - to może warto wyrzucić na bruk, pardon, przenieść do min. komunikacji tak inteligentne pracownice zbędne już na Ursynowie?