Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polska nie panuje nad jakością spalin w samochodach. Policja bezradna

Polska nie panuje nad jakością spalin w samochodach. Policja bezradna

Wyświetlaj:
warsztat893 / 82.215.0.* / 2015-12-02 10:18
Wiecej wycietych dpf I kat
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
juyhg / 193.238.171.* / 2015-12-02 10:17
no tak jak się nic nie wie to tak jest.
gg497 / 83.12.90.* / 2015-12-02 10:01
A przepraszam, jaki wpływ ma użytkownik na silnik - przecież to producent stworzył, a minister dopuścił - homologacja. Jedyne, co jest po str. użytkownika, to trzymanie go sprawnego (żeby oleju nie zużywał), ale jak już bierze olej, to znaczy, że się kończy, więc za długo nie potruje. Co mam zrobić albo jakie działania podjąć jako użytkownik/włascicel pojazdu, skoro nie za bardzo mam wpływ na to, jak silnik spala paliwo? Analizator spalin w kazdym warsztacie czy wręcz garażu?
ast1020 / 37.248.52.* / 2015-12-02 09:59
Rozwiązanie jest proste. Wydać rozporządzenie i sprawdzać.
obywa / 78.88.180.* / 2015-12-02 09:56
powinny być auta elektryczne a nie biadolić
albert163 / 217.99.37.* / 2015-12-02 09:54
Gazeta Wyborcza jak zawsze ma problem a jak go nie ma to WYMYŚLI
@%^^& / 62.87.254.* / 2015-12-02 09:34
34 urządzenia z powodzeniem wystarczą, żeby nie opłacało się podbijać lewych przeglądów, trzeba tylko z nich korzystać. 6 aut na godzinę to 5000 skontrolowanych na dzień i prawie 1,3 mln w ciągu roku (22 dni robocze). Wszystkich pojazdów w Polsce jest zarejestrowanych około 27 mln. Załóżmy że w ciągłej eksploatacji połowa. Czyli w ciągu roku istnieje 10% szansa, żeby poruszające się po drogach auto zostało skontrolowane pod kątem składu spalin. Zapewniam, że żaden diagnosta nie przystawi pieczątki bez sprawdzenia na analizatorze - będzie się obawiał utraty uprawnień. Problem w tym, że praca Policji to zrywy i "akcje", a nie systematyczność.
jarek 555 / 212.77.105.* / 2015-12-02 09:37
prościej to stanąć z takim pomiarem pod stacja kontroli i sprawdzić takie auto co wyjechało z podbitym przeglądem. W tydzień można wyprostować wszystkie stacje w województwie.
henry55 / 5.173.97.* / 2015-12-02 09:32
1) większość aut w Polsce to VW 2)Jazda przez cały rok na światłach mijania 3)Stacje kontroli jakości na każdym rogu Proszę wyciągnąć wnioski.
Ziel / 93.105.5.* / 2015-12-02 09:28
Policja nie powinna się zajmować takimi sprawami, tylko eliminować pijanych kierowców, a w takim razie to co robi ITS. Ja osobiście już dawno na drogach krokodyli nie widziałem. Skoro są zbędni to należy rozwiązać tą instytucję.
Pablo977 / 89.171.121.* / 2015-12-02 09:24
POPRAWNOŚCI USTAWIENIA ŚWIATEŁ MIJANIA, też nikt nie sprawdza. Po polskich drogach nie da się jeździć bo świecą po oczach i oślepiają. Powodują zagrożenie. A policja siedzi w krzakach. A Polandia dalej jest w lesie.
ppp841 / 109.243.103.* / 2015-12-02 09:54
Dokładnie - 90% czasu jeżdżę ze złożonym lusterkiem wewnętrznym. Jak widzę światła gościa z tyłu, które świecą na moją podsufitkę to jak on ma ustawione te światła ?
auto_ma / 193.109.244.* / 2015-12-02 09:27
Mylisz się, bada sie ustawienia świateł.
Aaladyn / 81.18.206.* / 2015-12-02 09:22
Ale na fotoradary i autka z kamerami forsa była, a na analizatory spalin już nie. A kuku
marcin827 / 31.175.189.* / 2015-12-02 09:10
Ze wzgledu na zly stan powietrza na stacjach diagnostycznych powinna byc taka kontrola wymagana. POWTARZAM WYMAGANA i bez niej nie auto nie powinno jezdzic, a policja powinna sprawdzac jakosc spalin przy kontrolach.
cxc / 83.15.196.* / 2015-12-02 09:05
Polska przede wszystkim dba oto, by 30 lat po "przemianach" jej obywatele byli białymi murzynami w Europie,którzy popuszczają w majtki, gdy ktoś rzuci im do kapelusza 100 jewro jałmużny "na dziecko". Polska dba również oto, by główny nurt życia krajów rozwiniętych omijał naszą stojącą sadzawkę i by sprzęt AGD i usługi stanowiące na zachodzie pewien standard u nas były wysokoopodatkowanymi dobrami luksusowymi. Jak to w krajach niedorozwiniętych bywa, dobrze zarabiający, zadowoleni ze swojej pracy obywatele mogą w 6 miesięcy odłożyć na nowe auto, ale lenie wolą kupić 15-letniego trupa, który dymi jak elektrownia, cieknie i truje, bo wycięty katalizator jakoś nie działa, menda.
Riki 79 / 83.26.103.* / 2015-12-02 08:57
Nikt tego nie pilnuje. Znam handlarzy/importerów, którzy pierwsze co robią po sprowadzeniu auta to wycinka katalizatora.
Mariusz307 / 83.24.116.* / 2015-12-02 08:44
Najważniejsze , że znana niemiecka firma panuje i to jak !

Najnowsze wpisy