Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polski przemysł zbrojeniowy. PGZ przejmie upadłą Stocznię Marynarki Wojennej

Polski przemysł zbrojeniowy. PGZ przejmie upadłą Stocznię Marynarki Wojennej

Wyświetlaj:
cvcvbcvbcvbcvbcvcv / 31.183.234.* / 2015-09-11 05:29
Polskie Koleje Linowe - podobno POlskie w 0,1% zeby byly dofinansowania, tak pisali, ktos z Luksemburga wzial sobie m.in. kolejke na Kasprowy wierch. POlska Żegluga Oceaniczna - sprzedana, Polska Żegluga Morska - prawie sprzedana - macie jakies zludzenia
Polpan / 83.25.33.* / 2015-09-10 21:57
Trzeba połączyć obie stocznie ze względów oszczędnościowych.Jeden zarząd w jednej stoczni SMW "Nauta"!!!
rolowaniec / 188.124.177.* / 2015-09-10 20:54
To kpina 14 lat budowali fregatę którą obecnie zamienili na patrolowiec. Stocznią tą doprowadzono celowo do ruiny aby później odkupiła inna spółka którą później się dofinansowuje ze skarbu państwa. Za pare lat znów doprowadzi się ją do ruiny i znów wykupi ja ponownie poprzednia spółka i tak w kółko.
stoczniowiec / 188.252.122.* / 2015-09-10 19:32
Stocznia Mar-Woj jest w opłakanym stanie, ludzi na stanowiskach robotniczych jest mniej niż w biurach, większość to pracownicy firm zewnętrznych. Jako spółka skarbu państwa bazuje na pieniądzach resortowych - PATOLOGIA. Od kilku miesięcy ponownie tam pracuję (po 20 latach) i widzę, że niewiele się zmieniło przez ten czas, a szkoda.
Gdy zaczyna brakować kasy kierownictwo w porozumieniu z Solidarnością podstawia autokary i hajda do Warszawy na protest.
analityk377 / 217.99.41.* / 2015-09-10 15:02
Bałtyk to mały akwen, moim zdaniem bez jakiegokolwiek znaczenia..nawet taktycznego w ramach obrony Polski. Zbyt dużo ograniczeń choćby w rejonie cieśnin duńskich. Chyba lepiej inwestować w inne rozdaje sił zbrojnych - technologie "satelitarne", mobilne bronie. Generalnie należy "przywrócić"...rozproszenie jednostek na terenie kraju.
Gromowiec / 81.190.125.* / 2015-09-10 17:46
Masz pojęcie o taktyce jak świnia o lataniu
Horst / 121.216.223.* / 2015-09-10 13:37
ZYDZI NISZCZA WAS ---- A WY DEBILE DAJECIE SIE OKRADAC ----- POlak to bezmozgowy len nic nie robi zeby wyrzucic BYDLO od koryta .
lolo448 / 79.191.42.* / 2015-09-10 13:58
głąbie MON wali kasę w stocznie a ty jęczysz jak baba - każdy normalny wie że to państwowe zakłady powodują zapaść gospodarczą w Polsce bo przecież WSZYSTKO IM SIĘ NALEŻY - likwidacja wszelkiego typu dodatków i deputatów dopiero dałaby równość wszystkim pracownikom tak jak jest w sektorze prywatnym i dlatego prywaciarze są konkurencyjni cenowo
ochla / 85.89.170.* / 2015-09-10 13:34
heh-agencja rozwoju przemyslu,brupa przemyslu zbrojeniowego,ministerstwo przemyslu i infrastruktury itd.itd.wszędzie zarządy ,prezesi i krociowe wynagrodzenia,za komuny jedno ministerstwo i kropka,zatem ile kradnie banda świń pelosko-chlopskich,
zeke / 91.236.137.* / 2015-09-10 16:57
sami swoi. Jedna trzecia to trepostwo na wcześniejszych emeryturach. Jedna czwarta to kolesiostwo i znajomstwo. Reszta była od początku i powoli schyla się ku emeryturze. Nikomu lub prawie nikomu nie zależy na rozwoju tej stoczni, która ma potencjał. Młodzi, wykształceni ludzie, którzy chętnie by tam pracowali nie mają szans. Szkoda.
jg 55554444 / 81.98.12.* / 2015-09-10 12:32
przejmie i oglosi upadlosc -norma
Davo / 91.223.52.* / 2015-09-10 12:23
A już myślałem, że zagraniczni przejmują.
JASIU61 / 46.215.91.* / 2015-09-10 12:10
CO SIĘ DZIEJĘ TEGO NIE WIEM. WIEM, ŻE STOCZNIE MAJĄ SIĘ DOBRZE I O TO CHYBA CHODZI!
szekle / 79.185.86.* / 2015-09-10 11:31
bedziemy produkowac skutery podwodne dla komandosow
xyaa / 164.126.152.* / 2015-09-10 11:07
...dla niedoinformowanych: W ostatnich trzech dekadach udział Europy w budowie statków spadł z blisko 70 proc. do zaledwie 6 proc. Ponad 90 proc. światowej produkcji przypada obecnie na Azję, a ponad 80 proc. na 3 kraje – Japonię, Koreę i Chiny.
generalkoster / 195.149.64.* / 2015-09-10 10:50
Dlaczego padły polskie stocznie, skoro na świecie zapotrzebowanie na kontenerowce rośnie z roku na rok? Żeby niemieckie miały więcej zamówień?
xyaa / 164.126.152.* / 2015-09-10 11:06
...dla niedoinformowanych: W ostatnich trzech dekadach udział Europy w budowie statków spadł z blisko 70 proc. do zaledwie 6 proc. Ponad 90 proc. światowej produkcji przypada obecnie na Azję, a ponad 80 proc. na 3 kraje – Japonię, Koreę i Chiny.
Kaszub2 / 94.15.72.* / 2015-09-10 10:25
dziwne ze TYLKO w polskim firmom nie oplaca sie nic budowac..
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy