Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polskie e-sklepy. Co powinny poprawić?

Polskie e-sklepy. Co powinny poprawić?

Money.pl / 2008-12-12 16:16
Komentarze do wiadomości: Polskie e-sklepy. Co powinny poprawić?.
Wyświetlaj:
greegy / 89.104.58.* / 2008-12-16 05:41
Zakupy z poza terenu RP nie sa latwe. Jakies rejestracje, a tam akceptacja danych tylko z Polski.
Erelci / 2008-12-15 18:16
Z e-sklepów polecam Złote Myśli:

http://zlotemysli.pl/promowane,money/
Magda Kobusińska Okazje.info.pl / 193.227.116.* / 2008-12-13 15:05
Polskie sklepy internetowe operują na rynku we wczesnej fazie rozwoju i to dosyć nietypowym rynku, sami są dopiero na etapie organizowania przedsiębiorstw ze swoich często nadal jeszcze małych firm. Teraz nadchodzi moment przełomowy: niektórzy pozyskają inwestorów i stworzą solidne ogranizacje z mocnymi systemami dystrybucji, silnymi markami, a niektórzy pozostaną na obecnym poziomie ciesząc się z chwilowego wzrostu spowodowanego ogólnym wzrostem Internetu w Polsce. Ci drudzy jeżeli nie znajda niszy - zostaną zmarginalizowani.
Myślę, że największe podmioty o jakich mowa w raporcie już za rok wypadną znacznie lepiej w przeprowadzanym przez Money.pl badaniu. Z własnego doświadczenia, jako porównywarka cen, widzę, że dynamika zmian w tych firmach jest ogromna, a aspiracje właścicieli - odpowiednio wysokie.
Rymek / 79.188.168.* / 2008-12-12 20:34
Ostatnio zamówiłem prezet pod choinkę dla córy w jednym z renomowanych e-sklepów i przysłali mi zamiast niebieskiego misia o zapachu jagód fioletowego pieska o zapachu winogron. I jak myślicie zdążą mi wymienić? Już dwa dni czekam na konkretną odpowiedź. Kontaktowałem się telefonicznie z konsultantem - powiedziała Pani, że zgłosi do działu reklamacji i się skontaktują. Nie skontaktowali się. Wysłałem zapytanie drogą mailową - poprosili o numer zamówienia i milczą. Kupiłem misia w sklepie na rogu, wyszedł trochę drożej, ale mam pewność, że będzie pod choinką. Teraz pakuję niechcianą zabawkę i odsyłam, ciekawe czy mi zwrócą poniesione koszty przesyłek, pobrania, etc. Co tanie to drogie...
wrob / 83.12.195.* / 2008-12-12 17:08
autor artykulu powinien sie nauczyc liczyc
"Mniej niż w co siódmym możemy próbować się targować."
100/7=14,12
a 15% w slupku to jednak wiecej.....
ffdfdf / 80.54.84.* / 2008-12-12 16:16
przede wszystkim - koszty dostawy, o ile kupując LCD za 2500 zł jestem gotów ponieść koszt dostawy kurierem na poziomie 60 zł to kupując kabel za 30 zł - koszt dostawy 15 zł czyni ten zakup nieatrakcyjnym
tt2 / 85.222.89.* / 2008-12-15 10:49
Jako klient kupujący tylko kabel za 30 PLN też jesteś nieatrakcyjny dla sklepu internetowego. Lepiej idź do lokalnego sklepiku.
A koszty dostawy to nie tylko koszt przesyłki, ale także koszt opakowania i pracy przy pakowaniu. Oczywiście to nie dotyczy garażowych sklepików (zdarzających się regularnie na Allegro), gdzie pakuje żona albo matka biznesmena...
biznesmen/// / 87.96.75.* / 2008-12-16 10:10
Ten biznesmen ma czasami więcej pieniędzy niż się tobie wydaje, klient na kabel za 30zł jest atrakcyjny tak samo jak ten za 2600zł. To nic że żona z matką zapieprza w garażu. Ci którzy pracują w korporacjach i zarabiają 5-10tys myślą że Pana Boga za nogi złapali trochę się mylą, bo prawda jest taka że taki biznesmen zarobi trochę więcej :)
-s / 217.113.228.* / 2008-12-12 18:38
Dziwne masz te koszty dostawy, za kabel by mi wyszło 7-9zł, a jak kupowałem ostatnio telewizor, to koszty były w granicach 25zł.

Najnowsze wpisy