Forum Forum motoryzacyjneWydarzenia

Polskie fabryki motoryzacyjne biją eksportowe rekordy

Polskie fabryki motoryzacyjne biją eksportowe rekordy

Wyświetlaj:
ass835 / 176.221.121.* / 2015-06-27 15:05
Na tej samej zasadzie jak twierdzi gimbaza o braku polskich fabryk motoryzacyjna nie ma takich ANGLIA ponieważ należą one do Chińczyków, Amerykanów i Niemców więc są to tylko montownie na terenie Anglii a Anglicy są tam za murzynów. Zyski wyjeżdżają do prywatnych portfeli poza Anglię.Podobnie jest w Czechach i jedyne co Czesi mają to zachowanie Czeskiej nazwy no ale ONI MIELI WŁASNĄ MARKĘ I MYŚL TECHNICZNĄ a my mieliśmy WYŁĄCZNIE LICENCJĘ od Fiata i byliśmy PRYMITYWNYM kopiarzem czyjejś myśli i technologii, przestarzałej technologii której używaliśmy my Indie i któryś z krajów Afrykańskich. Tacy byliśmy mocni:)
ass835 / 176.221.121.* / 2015-06-27 15:05
Na tej samej zasadzie jak twierdzi gimbaza o braku polskich fabryk motoryzacyjna nie ma takich ANGLIA ponieważ należą one do Chińczyków, Amerykanów i Niemców więc są to tylko montownie na terenie Anglii a Anglicy są tam za murzynów. Zyski wyjeżdżają do prywatnych portfeli poza Anglię.Podobnie jest w Czechach i jedyne co Czesi mają to zachowanie Czeskiej nazwy no ale ONI MIELI WŁASNĄ MARKĘ I MYŚL TECHNICZNĄ a my mieliśmy WYŁĄCZNIE LICENCJĘ od Fiata i byliśmy PRYMITYWNYM kopiarzem czyjejś myśli i technologii, przestarzałej technologii której używaliśmy my Indie i któryś z krajów Afrykańskich. Tacy byliśmy mocni:)
duch świety / 77.253.97.* / 2015-06-27 14:52
Wstyd mówić, że kiedyś mieliśmy POLSKI PRZEMYSŁ MOTORYZACYJNY, w POLSKICH FABRYKACH produkowano POLSKIE SAMOCHODY, MOTOCYKLE, ROWERY, OPONY SAMOCHODOWE, a nawet CZOŁGI. Dzisiaj za likwidację POLSKIEGO Przemysłu Motoryzacyjnego możemy tylko podziękować balcerowiczowi.
ass835 / 176.221.121.* / 2015-06-27 15:36
Lata te były okresem produkcji uzbrojenia opartej głównie na licencjach radzieckich. Istniał przy tym obowiązek uzgadniania ewentualnych zmian konstrukcyjnych z licencjodawcą. Jednak zgody takie były udzielane z dużymi oporami ze strony licencjodawcy. Chodziło o utrudnianie wdrażania w konstrukcjach lub technologiach licencyjnych bardziej postępowych rozwiązań krajowych. Stronie radzieckiej nie odpowiadała raczej twórcza inicjatywa polskich inżynierów bo tamtejsze technologie stawiała na niższym poziomie. Obowiązywała zasada, że opracowania nowego modelu uzbrojenia, który miał być przyjęty na wyposażenie armii państw – członków Układu Warszawskiego należało przeprowadzać poprzez procedury postępowania zaakceptowane przez Komitet Techniczny ZSZ UW i Komisję Przemysłu Obronnego RWPG przy „Gospłanie” Związku Radzieckiego. Sytuację utrudniał fakt, że zmieniały się szybko serie i określone generacje UiSW, a samodzielność materiałowo-surowcowa krajów kooperujących z ZSRR, w tym Polski była ograniczona. Na przykład wielkim zagrożeniem dla polskiej gospodarki i potencjału bojowego WP było prognozowane zmniejszenie produkcji przemysłu maszynowego, które w 1981 r. miało osiągnąć wielkość około 32 miliardów złotych. Kolejnym niebezpieczeństwem było oświadczenie radzieckiego Państwowego Komitetu do Spraw Planowania Gospodarczego („Gospłan”) z 9 listopada 1981 r. zapowiadające jednoznacznie i jednostronnie ograniczenie ważnych dla polskiej gospodarki dostaw paliw, surowców i produktów rynkowych od 1 stycznia 1982 r. Następnego dnia potwierdził to szef tej instytucji Nikołaj Bajbakow. Oznaczało to faktycznie blokadę gospodarczą i finansową Polski.
ass835 / 176.221.121.* / 2015-06-27 15:25
Które to Auto było w 100% polskim pomysłem???:):) O ile mi wiadomo to wyłącznie Tarpan był zaprojektowany i oparty na polskiej myśli technicznej. Reszta to albo licencja albo przekopiowanie jak np. "nasz" słynny autobus zwany potocznie Ogórkiem to rozebrany na części i chamsko skopiowany autobus Skody czy też pierwszy polski tramwaj 13N którego to ogłoszono wspaniałym naszym projektem to również kopia Czeskiego tramwaju. Ale ważniejsze od realnej czystej wiedzy jest poczucie ............ że się ma rację:)
Karol 1952 / 46.112.76.* / 2015-06-27 14:52
FABRYKI W POLSCE ! - nie ma polskich fabryk !
enosmkddk / 46.45.78.* / 2015-06-27 14:44
Już sam tytuł jest kłamliwy niech autor wymienionych Polskie fabryki motoryzacyjne. To są polskie fabryki wyzysku dla zachodniego kapitału Polacy nic z tego nie maja
Dany223432 / 46.238.243.* / 2015-06-27 14:30
Szkoda, że nas Polaków nie stać na te wszystkie eksportowane dobra :/
coca / 31.135.17.* / 2015-06-27 14:11
POWINNO BYC ZAGRANICZNE FABRYKI W POLSCE!!!
olek64 / 70.193.69.* / 2015-06-27 14:01
P. Bienkowska nazwala ...... tych ktorzy pracuja za mniej niz 6 tys. zl miesiecznie. Moze Ewka podniesie pensje minimalna zeby w Polsce nie bylo .... . Ale wtedy "polskie" fabryki tyle nie sprzedadza.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
polak mały / 83.21.219.* / 2015-06-27 13:50
A chłopeczku ile tam zarabiają 1200 zł na śmiecjówie banda złodziei razem z PO PiS SLD I PSL ?????????
wiktor52 / 92.208.116.* / 2015-07-01 00:21
tobie baranie nie zaplacilbym nawet 1200 zl.
chocby dlatego ze uwazasz politykow ktorych wybrali polacy za zlodzieii.
czy chinczycy wybieaja tobie politykow?
czy moze jednak glosujesz tak jak dyktuje tobie i innym katolom proboszcz?!
ASY78 / 185.56.210.* / 2015-06-27 13:57
jak naprawdę tak słabo, to niech nie narzekają, tylko szukają innej roboty
inny uzytkownik / 59.101.110.* / 2015-06-27 13:48
Polskie fabryki????? to nie sa Polskie fabryki! to sa fabryki w Polsce
ARC68 / 185.56.210.* / 2015-06-27 13:48
a która z tych niemieckich fabryk, jak to nazywacie, została otwarta za czasów PO ???
_normal / 46.228.230.* / 2015-06-27 13:11
Polskie to będą ich długi, ale zyski są właścicieli, a ci Polakami z pewnością nie są. Dziwne Czesi potrafili załatwić sobie pozostawienie Skody, a my sprzedaliśmy się jak k...a i tylko sutener zarobił.
Realista / 31.61.140.* / 2015-06-27 13:50
Jakim Ty musisz być zakompleksionym idiotą. Czeska Skoda jest niemiecka. Oni mieli swoją markę przed wojną my mieliśmy licencje fiata. Dziś produkujemy za 20 mld euro ludzie maja prace a państwo podatki a Ty marudzisz.
Zresztą czytaj ze zrozumieniem większość tej kasy to części i podzespoły produkowane np przez Groclin Zbigniewa Drzymały. Właściciele to często Polacy.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
GM88 / 185.56.210.* / 2015-06-27 14:01
wreszcie jakiś mądry komentarz :)
kim391 / 83.6.140.* / 2015-06-27 13:02
Która jest Polska? Z nimi jest jak z bankami wszystkie są "POlskie"
traper10 / 93.215.25.* / 2015-06-27 12:58
a ktora to fabryka jest naprawde polska?
:D / 87.205.207.* / 2015-06-27 12:25
https://www.youtube.com/channel/UC5NuBLSEdmfj40_aupJsP4g

Najnowsze wpisy