asmadeusz
/ 31.128.12.* / 2014-11-27 06:37
Cytuję - "Problemem jest także niedoinwestowanie taborowe spółki i wysokie koszty działalności" - a co rząd myślał że taborem z panowania Gierka spółki uzyskają jakikolwiek zysk. Skoro utrzymanie takiego przestarzałego taboru kosztuje krocie. EZT nadają się tylko na złom, a pieniądze uzyskane po części można przeznaczyć na zakup nowego taboru. A tu minister Wasiak odkryła Amerykę, jakby wcześniej o tym nie wiedziała że sytuacja PR jest zła. Jeszcze jedno wpływa na złą kondycję ceny biletów, dla przykładu podam to co ja robię: jadąc Regio 10 km do miasta bilet kosztuje mnie 4,6 zł. Niespodzianka jest w odległości bo kupując bilet od sąsiedniej dalszej stacji na odległość 14 km zapłacę 2,5 zł. Wszędzie tak jest podejrzewam, a ludzie nie wiedząc że można kupić tańszy bilet bo konduktor albo kasjer nie powie że można kupić bilet na dalszą drogę i zapłacić mniej wybierają busy, autobusy przewoźników.
Niezły bałagan, przecież większość ludzi nie sprawdza cen biletów w internecie, a ci co rzadko podróżują tym bardziej nie będą wiedzieli. Do tego wizerunek przepełnionych zapchanych pociągów nie tylko IC ale także PR dokłada się do spadku klientów.