Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polskie luksusowe marki coraz popularniejsze. Dziś to już nie tylko wódka

Polskie luksusowe marki coraz popularniejsze. Dziś to już nie tylko wódka

Wyświetlaj:
macko777 / 83.31.149.* / 2015-12-08 12:04
Jakoś nie rozumiem filozofii marek, które chcą uchodzić za luksusowe a same strzelają sobie w kolana zaniżając wartość swoich wyrobów. Wittchen, Irena Eris czy Ochnik sprzedają swoje produkty w drogich, popularnych galeriach handlowych po wysokich cenach a następnie te same produkty sprzedają w Lidlu czy w internetowych wyprzedażach po cenach kilkukrotnie niższych. Jak taki produkt ma zdobyć rynek i konkurować z topowymi markami, skoro najpierw sprzedawany jest jako luksusowy w galerii a następnie trafia do kosza za 1/10 ceny w Lidlu czy Biedronce lub na allegro? Czy ktoś, kto kupi pasek do spodni za 500 złotych, sięgnie po tę markę kolejny raz, skoro w tym samym pasku chodzi kilka tysięcy innych ludzi, którzy kupili go za 99 złotych w Lidlu?
Nicka87656 / 88.156.46.* / 2015-12-08 11:42
Akurat mnie ciuchy z La Manii podobają się i kupuje je.
fgvSdf / 193.105.248.* / 2015-12-08 10:32
A kim jest ten Przetakiewicz? Skąd się wziął? Złapało się to to za Kulczyka, poobracało się chwilę w towarzystwie i od razu La Mania nieosiągalna dla większości Polaków. Czym się chwalić? Gloryfikowaniem pustaków?
Woźny Jan / 83.15.43.* / 2015-12-08 09:16
Niezłe palety też robimy. Najlepsze w Europie. Jak się nie pochwalimy, to inni tego nie zrobią.

Najnowsze wpisy