Forum Forum emerytalneZUS

pomoc z zusem po zwolnieniu

pomoc z zusem po zwolnieniu

xnxx5 / 2013-11-19 14:57
witam wszystkich bardzo serdecznie na samym początku mojego postu. pierwszy raz pisze na tego typu forum wiec przepraszam za błędy i niedoskonałości z mojej strony. Nazywam Łukasz z zawodu jestem spawaczem nie ukrywam że ten zawód pozwalał mi godnie zarobić na wynajem mieszkania i utrzymanie rodziny i nowo narodzonego dziecka nigdy w życiu nie chorowałem na żadne choroby przewlekłe wręcz przeciwnie pomagałem aktywnie ludziom chorym na białaczkę byłem dawcą w banku szpiku w maju tego roku dopadła mnie cukrzyca typu 1 insulinowa z ostrą kwasicą ketonową i nadciśnieniem tętniczym przebyłem długo trwałe leczenie szpitalne gdy opuściłem szpital przebywałem przez 6 miesięcy na zwolnieniu lekarskim lekarze uświadomili mnie ze nie popracuje już jako spawacz to samo stwierdził lekarz medycyny pracy od cukru 60 w dół jest mi bardzo słabo i mdleje pracodawca gdzie pracowałem zwolnił mnie po końcu umowy. właśnie skończyło mi się zwolnienie l4 i zamiast na zasiłek rehabilitacyjny złożyłem papiery rentę i ja otrzymałem nie nie wiem czy zrobiłem dobrze czy nie na odwrót bardzo proszę o pomoc ponieważ gubię się w gąszczu prawa jaka pomoc mi się należy na przykład z gminy lub powiatowego centrum pomocy rodzinie ? bo z tego co czytałem nie mogę pobierać i renty i zasiłku rehabilitacyjnego jednocześnie. Ciężko będzie z renty rodzinę utrzymać do tego leki itp a bardzo bym chciał wrócić do zawodu a nie siedzieć na tym co państwo płaci bardzo dziękuje z góry za pomoc Łukasz
Wyświetlaj:
xnxx5 / 2013-11-23 12:32
czyli świadczeń pieniężnych tylko renta ? bo pracy w zawodzie nie mogę podjąć
wiwan / 2013-11-25 11:51
Z ZUS- obecnie tylko renta z tyt. niezdolności do pracy.