Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Port w Gdyni. W piątek przyjmie najdłuższy kontenerowiec w historii

Port w Gdyni. W piątek przyjmie najdłuższy kontenerowiec w historii

Wyświetlaj:
OMAN / 89.66.148.* / 2015-06-06 17:07
Port w Szczecinie zarasta rzęsą...
xXx751 / 213.158.221.* / 2015-06-06 15:18
Wow. !!!!!!!!!!!
Prosto z Klajpedy do Gdyni. Co za sukces polskiego portu.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
elmi / 84.61.224.* / 2015-06-06 11:52
Do WP. Wiadomosc mocno nieaktualna. Statek opusci juz Gdynie. Chyba przespaliscie.
oldthor / 109.197.58.* / 2015-06-05 11:14
Ruskie też sie tym chwalą, bo Gdynia właśnie sprzedała im kawał nabrzeża
qwerty521 / 89.228.22.* / 2015-06-05 09:58
przypłynie i zostawi towary z Chin, kolejny zalew Ppolskiego rynku tanią chińszczyzną, kótra już nawt nie jest tania.
Rozumiem gdyby w Gdynii załadowano wielki kontenerowiec raz na tydzień.
adam507 / 195.67.210.* / 2015-06-05 09:19
to ile on ma 324,5 czy 350,400 bo to tez jest ponad 324m
Józek221 / 213.158.219.* / 2015-06-05 06:26
Co to za podawanie danych "ponad 324 m." albo rodzynek "o pojemności prawie 8100 TEU".Autor twgo artykułu nie ma dokładnych danych? np. że statek ma 324 metry i 28,6 centymetra, a pojemność to 8056,3 TEU.
Master Capesize / 89.68.16.* / 2015-06-04 21:20
Do tych super optymistycznych informacji trzeba dodać:
1. Ownerem statku MSC są włosi (mafioso shipping company) , które 20 lat temu konkurowały z PLO.
2. PLO (Polskie Linie Oceaniczne) rozkradzono , rozsprzedano , zniszczono.
3. Port Gdynia jest niszczony przez zabudowę na terenie portu blokowisk (wiezowców), Kwiatkowski w grobie się przewraca.
4. Opłaty portowe , niewspółmiernie wysokie do usług.
5. Nabrzeża kontenerowe , są już w obcych rękach m.in. filipińczyków
6.Przemysł stoczniowy w stanie agonalnym.
7. Rybołówstwo morskie - wykończono , nie istnieje.
....
Kontenery pełne, przywożone do Polski to chińszczyzna , wywożone to kontenery puste.
Propaganda i hajterowanie sukcesu Kopacz , wyprzedziło zespoły Putina.
Danziger1980 / 78.150.124.* / 2015-06-04 16:42
takie kontenerowce powinny z GDYNI wypływać załadowane po brzegi mało ludzi to rozumie ale sprowadzając jedynie dobra a niczego nie produkując popadamy w zadłużenie...
Iksjusz / 77.254.106.* / 2015-06-04 15:52
Jeżeli Wisła i Odra zostaną skanalizowane, połączone ze sobą oraz przekopany zostanie kanał do Dunaju; to te osiem tysięcy kontenerów zostanie przewiezionych na co najwyżej 300 statkach Śródlądowych. Lepsze statki aniżeli 8 tysięcy TIR-ów więcej na Naszych Biednych Rozjechanych Drogach. Nieprawdaż ?!
Elemelek / 89.77.206.* / 2015-06-06 10:25
Jesteś idiotą. Mówił ci to już ktoś? Skanalizować Wisłę, która po wielu latach odradza się? Jest dużo czystsza niż jeszcze parę lat temu. Trwają nawet rozmowy, żeby rozwalić zaporę we Włocławku, ale nie ma jak usunąć toksycznych osadów dennych z zalewu. W Europie jest właśnie odwrotny trend. Rekultywacja rzek, przywracanie stanu zbliżonego do naturalnego. To jest nasz prawdziwy skarb. Swoją drogą zamiast tirów, wszystko powinno być przerzucane koleją.
Piotem2 / 93.157.114.* / 2015-06-05 09:50
ale 8 tyś tirów to 8 tys opłat za viatoll - tu nie chodzi o nasze zdrowie a o resztki kasy z rozkradzionego stołu...
gm123 / 83.9.173.* / 2015-06-04 22:24
Dobrze gada, polać mu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
edi657 / 46.151.16.* / 2015-06-04 14:49
przywiedzie do POlski skarby z Chin by polacy mieli dalej pełne sklepy i byli bez pracy PO dobrobytb i miłościwej UNIA
elmi / 62.246.113.* / 2015-06-04 12:28
Na zdjeciu z holownikiem jest statek firmy MERCK, a nie MSC. Kolor kadluba statkow MSC jest granatowy, czasem czarny. Autor powinien dobierac wlasciwe materialy. Fuszerka.
gosc640 / 89.71.75.* / 2015-06-04 13:08
Nie MERCK, tylko MAERSK. Chcesz pouczac innych, a sam nawet dobrze nazwy nie umiesz napisac.
MERCCCCCC / 83.8.142.* / 2015-06-06 17:26
Chodziło o MERCA. Samochód taki. Nie znasz sie wo gule.

Najnowsze wpisy