Potzrbna pomoc !!!

mlody / 2006-03-05 10:49
Od niedawna zaczęłem się bawic na giełdzie. Kupiłem w piątek IGRUP po 9,20 i teraz mam straszliwy dylemat co z nimi robić. Dosyć dużo kasy w to włożyłem i dlatego proszę o jakieś sensowne rady. Jestem początkującym na GPW i od razu takie problemy.

Inną rzeczą jest to że nie przesiaduje w DM tylko siedzę w domu przed komputerem. Tak naprawdę nie wiem jakie są możliwości tego co mam przed oczami. Proszę o rady na co zwracać uwagę. Uruchomiłem notowania w czasie rzeczywistym i udało się ale co tam jest takiego na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie i sprzedaży akcji? Jak dokonywać operacji w trakcie notowań ciągłych? Gdzie ewentualnie wchodzić w trakcie giełdy by przeczytać jakieś porady na bierząco?
Proszę o pomoc teraz a w przyszłości myśle, że rownież bedę się mógł z wami podzielić moimi doświadczeniami.
Wyświetlaj:
nonname / 2006-03-05 17:22 / Bywalec forum
pozatym jak juz masz notowania w czasie rzeczywistym to nie sprzedawaj na otwarciu poczekaj do rozwoju sytuacji a pozniej jak zacznie spac sprzedaj po nizej cenie i czekaj na zmiane nastroju mysle ze w poniedzialek na IGroup wlasnie beda dosc czesto takie zmiany kursu nastepowały :) owiec sie nie martw :)
Romi / 83.9.4.* / 2006-03-05 20:20
ja mam zamiar kupić igroup jutro nie wiem czy warto
bo grajewo sprzedaje stoi w miejscu i mnie denerwuje.
Prosze o sugestie
Redakcja forum / 2006-03-05 19:19 / Administracja forum
Jako Redakcja dziękujemy pomagającym!
janusz / 2006-03-05 16:39 / Bywalec forum
odbierz maila
gracz / 83.5.61.* / 2006-03-05 12:35
jak uruchomiłes notowania w czsasie rzeczywistym?
mlody / 2006-03-05 13:29
chodziło mi o ilość ofert jedną , trzy lub pięć w czsie rzeczywistym
nonname / 2006-03-05 17:18 / Bywalec forum