Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pozwolenia dla polskich przewoźników. Bruksela nie pomoże Polsce w sporze z Rosją

Pozwolenia dla polskich przewoźników. Bruksela nie pomoże Polsce w sporze z Rosją

Wyświetlaj:
Włodek752 / 83.26.55.* / 2016-02-05 05:55
Najpierw Niemcy i Francja kopali dołki po polskimi przewoźnikami , a teraz Rosja . O ile Rosję rozumie , ze to odwet za wrogie nastawienie do nich Polski , to Niemcy i Francja robią to z pełną premedytacją , aby nasi nie kursowali , bo odbierają chleb ich kierowcom . A może to akcja wspólna tych trzech państw i dla tego UE umywa ręce ?
remassr / 95.49.231.* / 2016-02-05 03:13
Nie trzeba było pyskować na UE, nie wprowadzać standardy PiSu. Lekcja pokory?
birk / 93.179.224.* / 2016-02-05 02:42
proste jak budowa cepa, zabronic ruskim samochodom przemieszczać sie po Polsce , niech sobie jadą po dnie bałtyku
grzech443 / 83.29.232.* / 2016-02-05 00:34
Normalne że UNIA się za nami nie wstawi, przecież to dla niej interes
cvq / 94.78.184.* / 2016-02-05 00:19
Rozbudowany i tani transport Polski nikomu nie jest na rękę,więc nie pomogą ,bo sami na to krzywo patrzą.
koronka / 188.146.66.* / 2016-02-05 00:18
A czego się spodziewali, że UE od razu poleci Rosji podpisanie umowy z Polską, która zostawia Unię z problemem uchodźców? Gdzie mieli honor i odwagę po tylu słowach pogardy dla UE prosić ich o pomoc?
KONCERZ / 85.14.99.* / 2016-02-05 00:17
UE. MA POLSKĘ TYLKO DO WYKORZYSTYWANIA , I STROFOWANIA. JESTEŚMY TAKIM CHŁOPCEM DO BICIA. CZAS PODZIĘKOWAĆ BRUKSELI I OLAĆ TO TOWARZYSTWO !!!
Gosc 1955 / 50.101.41.* / 2016-02-05 00:05
rosjanie nogdy nie dotrzymuja umowy . Dalczego polacy sa nadgorliwi . Robic to co oni . Zamknac granice dla rosji morska , ladowa i powietrzna . Uniemozliwic przejazd zadnych samochodow nie bawic z ta rosyjska swolocza . I przestancie wchodzic w tylek ruskim oni i tak zrobia to co chca szukaja kasy !
ip / 83.10.226.* / 2016-02-04 23:40
Nałóżmy EMBARGO dla Rosjan. Nie dostana jabłek. Albo zażądać proporcjonalnego limitu zezwoleń: ile mieszkańców tyle proporcjonalnie zezwoleń . Do powierzchni lepiej nie nawiązywać.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kekereke / 178.252.6.* / 2016-02-04 23:38
To forum money jest do niczego. Głosując na jakąś wypowiedź trzeba za każdym razem wyłączać filmik. Co najmniej wku...ające!
chichot dona / 164.127.112.* / 2016-02-04 23:32
Oczywiście. że Polska ma silne argumenty. Na dodatek słuszne , logiczne, zasadne. Możliwie w jak najszerszym aspekcie nie dyskryminujące stron, pozwalające każdej ze stron na równoprawną działalność i równoprawne rywalizowanie gospodarcze. Rosja natomiast chce dyskryminować przewoźników z innych krajów zwłaszcza z Polski faworyzując jednocześnie swoich przewoźników.
Moim zdaniem z Rosją nie warto się wadzić i robić przedstawień. Po prostu, należy przyjmować symetryczne stanowisko do stanowiska rosyjskiego. Obłożyć rosyjskich przewoźników takimi samymi obostrzeniami jakimi Rosja obciąża polskich przewoźników.
W ten sposób Rosja na sobie odczuje działanie własnych zasad.
Po co robić burzę w szklane wody? Nic tak nie doprowadza do kompromisu jak odczucie własnych działań na sobie.
Jeżeli chodzi o Niemcy i Francję to wyraźnie widać obłudę, obskurantyzm i protekcjonizm.
No cóż, nawet jeżeli Niemcom i Francji uda się przeforsować swoje, to i tak polscy przewoźnicy będą bardziej konkurencyjni - przynajmniej wiele na to wskazuje, tyle tylko, że zmniejszą swoją rentowność, amortyzację, czyli wolniej będą się rozwijać, wolniej zmieniać i rozwijać tabor. Ale konkurencyjność nie polega tylko na narzucaniu dodatkowych kosztów przez Niemców i Francuzów. konkurencyjność zwłaszcza w transporcie polega głównie na dyspozycyjności i punktualności a tu znowu Polacy są lepsi od konkurencji z Niemiec i Francji.
Na dodatek nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło, polscy kierowcy których obejmować będą na określonych zasadach niemieckie czy francuskie stawki, zarobią więcej. a co za tym idzie będą jeszcze bardziej się starać, aby nie stracić pracy. Czyli znowu silnie zadziała czynnik motywacyjny.
Podstawowa zasada, nie dać się zwariować .. wystarczy .. reszta sama pójdzie.
Draco_72 / 155.133.87.* / 2016-02-04 23:30
Proponuję wprowadzić obowiązek minimalnego bieżnika opon 20mm dla pojazdów udających się do Rosji ... drogą dowolną, Jeśli nie to auto na parking aż do przybycia odpowiedniego ogumienia. a i mandat jakieś 100 tyś euro za stwarzanie zagrożenia drogowego. Może przez Nord stream pojadą :)

Najnowsze wpisy