Katarzyna Werner
/ 80.53.170.* / 2009-03-11 16:44
Poszukujemy hostess i promotorów do pracy na konferencji Baltic Business Forum 2009, które odbędą się w Świnoujściu w dniach 21-24 kwietnia 2009 .
Do obowiązków należało będzie m.in. :
-obsługa recepcji/ rejestracji
- obsługa imprez towarzyszących
- organizacja transportu( odbieranie osób z miejsca przyjazdu i kierowanie ich do miejsca zakwaterowania)
- pakowanie i wydawanie materiałów promocyjnych i reklamowych
- prace związane ze scenografią, dekoracjami i brandingiem, oraz pomoc przy zadaniach zleconych przez Zleceniodawcę podczas realizacji zlecenia
Stawka godzinowa około 15pln brutto
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Osoby chętne do pracy proszę o rejestrację na stronie http://www.ecasting.pl. W razie pytań prosimy o kontakt (dane poniżej). Czekamy na zgłoszenia! Bardzo ważne! Rozpatrujemy tylko zgłoszenia osób zarejestrowanych w eCasting.pl.
Praca tylko i wyłącznie na umowę zlecenie, którą obowiązkowo podpisujemy przed rozpoczęciem zlecenia.
Pozdrawiam!
Katarzyna Werner
kontakt:
503-319-733
katarzyna.werner@ecasting.pl