Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Praca magisterska o inwestorach giełdowych

Praca magisterska o inwestorach giełdowych

nasiat / 89.171.136.* / 2007-08-09 20:00
Witam Wszystkich!

Jestem studentem 5-ego roku psychologii na UJ-cie, piszę pracę magisterską o inwestorach giełdowych. Temat mojej pracy obejmuje badanie różnego rodzaju postaw optymizmu.

Mam do Was prośbę o udział w moich badaniach; potrzeba mi 180 inwestorów.

Naturalnie, zrewanżuję się każdemu badanemu poprzez przesłanie mu analizy jego postawy, zwłaszcza na tle grupy, co pozwoli na wyciąganie wniosków nawet co do wykreowania własnej strategii inwestowania.

Niestety, nie mogę więcej napisać o samych badaniach, ponieważ było by to niepoprawne metodologicznie. Jeśli jednak macie pytania, to na tyle na ile będę mógł postaram się Wam odpowiedzieć.

Jeśli jesteście zdecydowani mi pomóc, wpiszcie poniżej swoje adresy mailowe. Wyślę każdemu z Was trzy testy, których wypełnienie nie powinno zająć więcej niż godzinę.
Gdyby ktoś nie chciał upubliczniać na forum własnego maila, to proszę kierować się bezpośrednio na mojego - nasiat@interia.pl.

Z góry Wam dziękuję. Pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Prawnik Magdy M. / 194.181.132.* / 2007-08-10 18:40
Lepiej się popytaj meneli pod sklepem jakie alkohole piją Panie studencie
mario30 / 2007-08-09 22:42
Gratuluję tematu! Myślę, że dobrze trafiłeś. Polscy inwestorzy to szczególna grupa osób i jeśli chodzi o optymizm, to wyróżniająca się na tle ogółu społeczności polskiej. Rozejrzyj się na forum - sami "optymiści ekspansywni" - przekonani i wierzący że osiągną wszystko, odniosą sukces, a hossa nigdy nie przeminie... i być może kilku zaledwie przejawiających "optymizm obronny" - wprawdzie nasz kapitał topnieje, ale nic złego nam się nie stanie, bo to tylko głębsza korekta:)
Powodzenia w badaniach!