pracodawca zakazuje rozmow w pracy ... ---- czy moze ??
mojnowylogin
/ 79.162.59.* / 2008-01-07 20:11
nasz pracodawca wywiesił ogłoszenie ze z związku z niska wydajnością pracowników (co nie jest nasza wina że brakuje elementów i co za tym idzie małym limitem dziennym) zakazuje prowadzenia zbędnych rozmów a także żucia gumy, rozmów telefonicznych w trakcie pracy (co jeszcze rozumiem ), jedzenia i picia przy linii produkcyjnej, oraz opuszczania stanowiska pracy Po hali chodzi osoba która sprawdza przestrzeganie tych przepisów jeśli tak sie nie stanie spisuje on jego nazwisko co równa sie z nagana Czy pracodawca może tak posąpic i czy jest to zgodne z prawem ???
Pracodawca likwiduje moje stanowisko pracy. do tej pory było nas dwie z braku obrotów wprowadza oszczędności i likwiduje jedno stanowisko. jestem w 9 tygodniu ciąży ,umowa jest na czas określony z klauzulą- dwutygodniowego wypowiedzenia .jakie prawa mi przysługują. błagam podpowiedzcie
Zakaz spożywania posiłków na stanowisku pracy wynika bezpośrednio z przepisów BHP. Zakaz prowadzenia rozmów oraz rozmów telefonicznych może być wprowadzony przez pracodawce i jest to zgodne z kodeksem pracy
czyli obóz pracy... Nieststy pracodawcy dobrze doradził jakiś ichniejszy radca prawny czy też kadrowy