Pracownik ds. wsparcia technicznego / Jelenia Góra
Firma informatyczna CodeTwo zajmująca się tworzeniem oprogramowania komputerowego zatrudni pracownika do spraw wsparcia technicznego. Praca na stałe na umowę o pracę w biurze firmy w Jeleniej Górze.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na pytania techniczne i rozwiązywanie problemów użytkowników naszych programów. Pomoc prowadzona drogą e-mailową oraz telefonicznie w języku polskim i angielskim.
- Opracowywanie dokumentacji technicznej oprogramowania oraz tworzenie artykułów bazy wiedzy.
- Przeprowadzanie testów oprogramowania.
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Dobrej znajomości systemu Windows XP oraz pakietu Office.
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka HTML i umiejętność tworzenia przy jego pomocy prostych dokumentów.
Oferujemy:
- Bardzo dobre warunki pracy.
- Pracę w młodym zespole.
- Pracę przy ciekawych projektach i nowych technologiach.
- Pracę na stałe na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin w biurze firmy w Jeleniej Górze.
Mile widziane zarówno osoby z doświadczeniem jak i studenci posiadający wyżej wymienione umiejęt- ności.
CV i list motywacyjny prosimy przysyłać na adres: praca@codetwo.com. W tytule wiadomości prosimy umieścić tekst "Pracownik ds. wsparcia technicznego".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29-08-97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883.