staryBGŻ
/ 83.220.112.* / 2015-09-02 11:32
niestety, po połączeniu, jako klient starego BGŻ w nowym banku czuję się jak klient drugiej kategorii! Poblokowanych zostało wiele usług bez żadnej informacji np. stary klient nie zapłaci kartą przez PayU o czym nawet nie raczył poinformować klientów! Odpowiedź z banku na reklamację: "na chwile obecną płatności poprzez PayU są niedostępne dla Klientów dawnego Banku BGŻ S.A. Bank rozważa wprowadzenie takiej możliwości. Za dokonane transakcje w serwisie PayU Klienci dawnego Banku BGŻ S.A mogą dokonać płatności przelewem tradycyjnym lub kartą płatniczą." Najbardziej podoba mi się "bank rozważa" oraz "płatność przelewem tradycyjnym" - koszt 1zł. Mając mln takich klientów, którym zablokowano możliwość płacenia kartą przez PayU, bank zarabia na obsłudze przelewów tradycyjnych 1 mln. Brawo - to też sposób na robienie wyniku!