Teresa Rynkiewicz
/ 176.97.50.* / 2015-02-06 12:02
" mówiłem o potrzebie poprawy jakości obsługi klientów. Wszystko, co robiłem jako prezes ZUS, miało na celu właśnie podniesienie satysfakcji milionów naszych klientów..." Jakoś w tym milionie klientów nie znajduję się, nie otrzymałam w terminie emerytury (z winy pracownika), złożyłam w marcu zapytanie w tej sprawie, zaraz minie rok, a nikt nie raczy odpowiedzieć, na przeproszenie mnie to chyba nie mam co liczyć. I to jest ZUS przyjazny swoim klientom- jak sugeruje Pan Derdziuk? Przyjazny to on jest, pobudowane pałace, wycieczki zagraniczne, wielkie nagrody i premie- tylko dla kogo- dla samych siebie Panie Prezesie. Dobrze, że wreszcie Pan złożył dymisję..., i może Pan opowiadać teraz bajki swoim kumplom o tym, jaki to Pan był wspaniałomyślny w czasie urzędowania. Tylko niech Pan posłucha szczerze nas- klientów ZUS, jak jesteśmy traktowani przed okienkiem urzędnika z ZUS.