anetam
/ 37.47.34.* / 2016-05-09 14:32
Nic dziwnego, w tym roku jest duże opóźnienia w przygotowaniach i widać brak profesjonalizmu. Klienci tego rodzaju są przyzwyczajeni do obsługi na wysokim poziomie, np. już w marcu mieli wstępny katalog z opisem koni przeznaczonych na aukcję, mogli przemyśleć ofertę, zebrać środki, zaplanować wyjazd itp. W tym roku teraz dopiero pojawiła się lista koni, ale i to nawet jeszcze bez opisów. Do tego odwołanie cenionych fachowców i zastąpienie ich "hobbystami" oraz osobą, która nakłamała w CV o swoim rzekomym doświadczeniu i mimo kilku sprostowań rzekomych pracodawców,nie poniosła jak dotąd konsekwencji. A jeszcze ujawnienie prasie poufnych danych dot. dzierżawy ogiera Morion z Michałowa pokazuje, że obecne władze za nic mają tajemnicę handlową. Pani Watts też się chyba nie doczekała nawet słowa przepraszam czy przykro nam z powodu straty klaczy itd. itd. To z kim ci poważni klienci mają rozmawiać??