Forum Forum finansoweKonta

Problem - bank wypłacił więcej niż powinien

Problem - bank wypłacił więcej niż powinien

Mssss / 85.222.86.* / 2011-03-20 00:42
Witam,

Jakiś tydzień temu zrobiłam zakup na 119zł, płacąc kartą. Kilka dni temu sprawdziłam historię rachunku i okazało się, że bank wypłacił nie 119 a 199zł. Kiedy zadzwoniłam z prośbą o wyjaśnienie, konsultant powiedział mi, że bank wypłacił taką kwotę jaka przyszła z terminalu i żebym szukała wyjaśnień w sklepie. W sklepie powiedzieli mi, że do realizacji została wysłana taka kwota jaka widnieje na paragonie (czyli 119zł) i żeby jednak wyjaśniać w banku. Jak mogę odzyskać pieniądze, skoro i bank i sklep umywają ręce?
Wyświetlaj:
LadyR / 2011-03-20 12:10
Należy z pokwitowaniem z terminalu udać się do banku i wszcząć procedurę chargeback.
Bez pokwitowania nie ma praktycznie szans na załatwienie sprawy - mógłby ewentualnie zgłosić prośbę o sprawdzenie do centrum rozliczeniowego będącego włąścicielem terminalu (Polcard, Ecard, Elavon, PayTel itp.).
Mssss / 85.222.86.* / 2011-03-20 13:47
Tak też myślałam, ale dopiero po fakcie zauważyłam na tym pokwitowaniu nie ma numeru autoryzacji. Jest tylko data i kwota zakupu. Czy na podstawie takich danych będą w stanie zidentyfikować transakcję?

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: