Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Wyświetlaj:
Agniesia1980cz@wp. pl / 46.149.247.* / 2015-09-23 22:25
Witam mam problem z reklamacja kupilam garaż blaszany podczas montażu lub przewozu został po rysowany był owinięty folią i nie było tego widać !montazysci nie zdejmują foli ma to zrobić kupujący. Tak mi oznajmili .Ją po zdjęciu foli zauważyłam rysy zaraz zadzwoniła i zareklamowalam garaż wysyłając zdjęcia rys!Dostała po dwóch tygodniach odpowiedź że nie podlega to reklamacji i że to pewnie ją porysowalam garaż zdejmując folie!!!co mam zrobić w takiej sytuacji jestem bezradna gdyż producent nie chce mi wymienić arkuszy porysowanej blachy proszę odpowiedź z góry dziękuje.
marrika1111 / 46.76.120.* / 2015-08-25 11:17
Witam, mam problem z firmą prowadzącą sprzedaż okien. Zamówiłam okna do całego domu w kwietniu zostały zamontowane, jednak wszystkie okna posiadają większe bądź mniejsze zarysowania, futryny od strony parapetów są poharatane na każdym z okien tak jakby ktoś jeździł oknami po betonie, dodatkowo jedno z okien miało bardzo duże uszkodzenie prawdopodobnie w wyniku uderzenia podczas montażu, wgniecenie zostało "zniwelowane" poprzez zjechanie ramy skrzydła do tego stopnia że jest widoczny ubytek. Firma sprzedająca umywa ręce, firma montażowa okien nie chce czyścić gdyż będą siedzieli z tydzień żeby wszystko wyszlifować. Uzgodniłam ze sprzedawcą upust 20% od kwoty jednak sprzedawca nie policzył upustu od kwoty całkowitej, tylko wciska kit o jakiś prawdziwych i nie prawdziwych procentach, efektem upust jest mniejszy bo odliczony jakby w drugą stronę. Zamiast odjąć upust 20% od kwoty końcowej, wylicza sobie kwotę której żąda i mnoży przez 1.2 co daje kwotę pierwotną, tłumacząc że tak się oblicza prawdziwy upust..????...
Emil S / 109.243.22.* / 2014-12-28 16:26
Witam. Kupiłem telefon marki Sony Xperia w Marcu tego roku.. Na gwarancje już oddałem go 3 razy . Dwa razy wymienili mi na nowy telefon. Dzisiaj odebrałem nowy telefon chociaż zaznaczyłem że chce zwrot gotówki.. Ale w sklepie powiedzieli mi że gotówki na pewno nie dostane ponieważ ten telefon po pół roku spadł z ceny o 800zł .. Jest może jakiś kluczek prawny żeby odzyskać przy najbliżej awarii tego telefonu żądać zwrotu gotówki??

Z góry dziękuje za odpowiedz .
Pozdrawiam i Szczęśliwego nowego roku
kalosia / 91.207.185.* / 2014-11-24 18:29
kupiłem konsole PS3 w sklepie i się zepsuła tylko jest jeden problem tego sklepu juz niema ogłosił upadłość.Co mam teraz robić gdzie się zgłosić proszę podpowiecie
monika755 / 46.112.130.* / 2013-05-27 18:09
Kupiłam buty niecałe dwa miesiące temu i miałam je kilka razy na sobie . Wszystko było w porządku dopóki nie wyszłam w nich na deszcz. kiedy dostały wody to lico z których zostały wykonane zmieniło swoją barwę to znaczy buty zrobiły się ciemniejsze ale myślałam że po wyschnięciu kolor wróci do normy jednak tak się nie stało , buty w jednym miejscu są ciemniejsze w drugim jaśniejsze i tak zostało , mam buty w ciapki czy to podlega reklamacji ( zaznaczam , że butów nie zakonserwowałam przed deszczem ,przecież to tylko deszcz )
M K / 80.239.243.* / 2013-04-26 19:53
Witam mam problem. Kupilem sygnet i chcialem na nim wygrawerowac literke tylko oczywiscie blad . Zamiast w pionie ta literka jest w poziomie i cos moge z tym zrobic ?
karina2222 / 2013-04-24 19:20
Witam. Mam problem. Złożyłam reklamację leginsów do sklepu CALZEDONIA z powodu przetarcia materiału w kroku. Produkt ten zakupilam 23 lutego 2013r. i po ok. miesiąca użytkowania zauważyłam to uszkodzenie. Reklamację zlożona przeze mnie 7 kwietnia 2013r. zostala rozpatrzona negatywne. Uzasadnienie: "Reklamacja niezasadna.Widoczne przetarcia materiału w kroku są to uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku tarcia z winy użytkowania.Produkt nie posiada wad producenta."
Kompletnie nie zgadzam się z tym uzasadnieniem, gdyż mówiąc o rocznym okresie rękojmi zakłada się , że towar sprzedawany przez sprzedawcę powinien cechować się właściwościami i jakością pozwalającą na prawidłowe użytkowanie go przez okres co najmniej 1 rok. Ponadto jakość powinna odpowiadać cenie. W tym przypadku kwota 115zł za leginsy, które przetarły się po miesiącu użytkowania zaprzecza temu znacząco.
Bardzo proszę o pomoc i porady w kwestii odwołania się od decyzji. Jak logicznie i prawnie uargumentować swoje stanowisko. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Daria91 / 94.254.166.* / 2018-01-07 16:18
Witam. Też mam taki sam problem a wada ta sama co u Ciebie. Mogłabyś powiedzieć jak się Twoja sprawa potoczyło? Czy warto złożyć odwołanie od reklamacji
Cz / 90.156.9.* / 2013-06-04 00:52
też mam problem z tymi legginsami
mogłabyś mi napisać jak Twoja sprawa sie potoczyła?
krk1032 / 95.49.150.* / 2015-02-26 20:57
Pechowy ten salon bo mnie też sprzedali w tymże 2015 roku legginsy i robią się na nich nitki baaardzo długie i materiał mocno się mechaci nie wiem jak to nazwać ale to jak w takim tanim chińskim sklepie jakość-jeszcze nie prałam dwa razy założone!!!! zamierzam reklamować
G / 89.77.248.* / 2013-05-14 19:52
Mam podobny problem, napisz prosze na email gabrielach@op.pl
anal_izator / 2013-04-23 14:19
rzecznik praw konsumenta nie zawzse moze pomoc, moze przez to ze ma zbyt wiele pracy na glowie, mi pomogl ale polowicznie z zalatwieniem mojej sprawy ktora tak naprawde nie zostala zakonczona do konca i skonczyla sie ugoda pomiedzy stronami
Katarzyna760 / 81.190.100.* / 2013-04-23 11:03
Witam mam pewien problem nie dawno kupilam sukienke od firmy z allegro bialo czarna niestety po wypraniu sukienka zafarbowala i zszarzala dodam ze pralam w letniej wodzie i plynie perwoll w rekach wyslalam na reklamacje a oni mi powiedzieli ze pralam w goracej wodzie i w zracym srodku od kiedy to perwoll jest srodkiem zracym nie mam 15 lat i wiem jak niektore rzeczy prac i onie dbac jeszcze dodam ze sukienka nie byla zgodna z opisem gdzie mial byc zamek a go wogole nie bylo co mam zrobic w takiej sytuacji prosze o rade mam znowu do nich odeslac z reklamacja :(
norbert710 / 89.73.12.* / 2013-03-06 15:01
witam. wezwałem serwisanta aby w okresie gwarancyjnym naprawił pralkę. wymienił łozyska uszczelkę ale nie wymienił pompy wody gdyż uważa że ma ona w sobie piasek czyli że niewyczyszczony filtr pobrudził pompę. naprawę chciał zrobić odpłatnie. nie zgodziłem się gdyż sam sprawdzał filtr i był czysty. co mam zrobić. nie pomogła interwencja do siedziby firmy.
Beata Banaszek / 83.6.82.* / 2012-08-14 15:50
Witam,
25.03.2012 kupiłam pralkę Amica w sklepie RTV EURO AGD. Po 3 miesiącach pralka się zepsuła. Zadzwoniłam więc do serwisu, po 3 dniach zjawił się pracownik, który przywiózł część zamienną, która nie pasowała do modelu pralki, w związku z tym usterka nie została naprawiona. Pracownik zapewnił, że część zostanie zamówiona. Czekam już 30 dni na naprawę. Dzwonię do serwisu, a oni tłumaczą się, że część rzekomo już jest, a ja nadal czekam. Moje pytanie brzmi: czy po 30 dniach mogę domagać się wymiany sprzętu...?
Z góry dziekuję za odpowiedź
ela wak / 95.40.235.* / 2012-07-11 19:05
Witam i serdecznie pozdrawiam.
Mam pytanko ? Dokonałam 11.07.2012r zakupu butów w sklepie, mierzyłam buty o rozmiarze 37 i prawy but, trochę był szerszy od lewego więc pomyślałam sobie że wezmę nową cała parę nie mierzoną i będzie ok. I tak zrobiłam, założyłam na nogi zapłaciłam i wyszłam w tych butach ze sklepu zrobiłam parę kroków i coś mi się wydało ze one są mi trochę za duże więc wróciłam do sklepu i zobaczyłam tę pomyłkę że ja mierzyłam 37 a złożyłam na nogi 38 rozmiar. I tu powstał problem. Poprosiłam Panią ekspedientkę o zamianę tych butów na mniejsze te które mierzyłam poprzednio (na dworze było suchutko i nie było żadnego śladu noszenia tych butów po dworze) . Ale pani ekspedientka nie wyraziła zgody na wymianę stwierdziła że tak nie można bo ja wyszłam w nich ze sklepu na zewnątrz. Pokazuje tej Pani że nich zobaczy że nie ma żadnego śladu noszenia , że byłam w nich na zewnątrz. Na to Pani na to że nie może bo są kamery i jest wszystko nagrywane i widać będzie że ja w nich wyszłam na zewnątrz i że kierownictwo im stawia zakazy i nakazy których muszą się trzymać. Więc poprosiłam o nr telefonu do kierownika a Pani na to że to Ona jest kierowniczką no to poprosiłam o nr telefonu do kierownika który jest nad Panią, to Pani stwierdziła że kierownika nie ma bo jest na urlopie i mogę skontaktować się tylko przez Internet - co czynie.
I tu moje pytanie czy faktycznie dokonałam wielkie przekroczenie że nie mogłam dokonać wymiany tych butów czy to czysta złośliwość ekspedientki. Proszę bardzo o odpowiedź w tej kwestii. BARDZO DZIĘKUJE.
KOCUR643 / 178.43.172.* / 2012-06-04 18:02
WITAM!W GRUDNIU 2011 ZAKUPILEM NOTEBOOKA FUJITSU SIEMENS I MA MALA WADE PRAWDOPODOBNIE FABRYCZNA CHCIALEM GO ZAREKLAMOWAC TO STWIERDZILI ZE GWARANCJA SKONCZYLA SIE W KWIETNIU 2011A DATA PPRODUKCJI BYLA 2009 TEGO LAPTOPA CO TO MA DO RZECZY PRZECIEZ GWARANCJA LICZY SIE OD DATY ZAKUPU A LAPTOP BYL KUPOWANY W SKLEPIE NOWY!
dell001 / 81.219.163.* / 2012-05-22 08:48
Witam.W dn.7.maja zakupiłam w komisie auto.Teraz minęło już 14 dni od tego czasu.W samochodzie musiałam wymienić zawór EGR-koszt 270zł.Czy mam jeszcze prawo do ubiegania się o zwrot kasy z tego tytułu?Komis zapewniał,że autko jest OK.Poza tym dostałam tylko 1 kartę(autko jest na kartę nie na klucz)-czy moę żądać od komisu zapłaty za dorobienie drugiej karty?
KrisMil / 83.142.216.* / 2012-04-07 14:45
Do rzecznika owszem. Ale czy będzie skuteczna? Może spróbować przez np. reklamacyjny.pl
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy