Jacek Neugebauer
/ 178.73.51.* / 2011-06-06 19:02
Kupiłem nawigację samochodową, która była wadliwa wysiadał głośnik nie było ładowania z portu USB, wysłałem do naprawy gwarancyjnej, odesłano mi wymieniając kabel USB, ale w nawigacji dalej nie funkcjonował głośnik nie było również ładowana z portu USB na komputerze, w trasie tez pękła izolacja na kablu zasilającym, ponownie zgłosiłem do naprawy, wymieniono głośnik, wymieniono kabel zasilający z gniazda samochodowego ten był zdecydowanie dobry i trwały, wymieniono tez kabel USB do podłączenia do komputera, jednak podłączenie i ładowanie dalej nie działało, odesłałem do kolejnej naprawy, tym razem naprawa stwierdziła ze to ja uszkodziłem kabel do portu USB i ze mnie obciąża kosztami przesyłki nie zgadzam się z takim podejściem gwaranta, bo po pierwsze kabel był wadliwy już przy pierwszym podłączeniu, co to za kabel który się psuje po jednym podłączeniu, za jakość dostarczonego kabla producent też ponosi odpowiedzialność, a ja nie mogę przecież wiedzieć ze to uszkodzony kabel jest przyczyna braku ładowania. gwarant nie chce mi zwrócić urządzenia próbując wymusić na mnie opłaty, moim zdanie bezzasadnie. GPS PY 5005 Pleiying