Mam Beneficio od 3 lat. W tej chwili już czwarty dzień próbuje przenieść jednostki uczestnictwa na fundusze bezpieczne z akcyjnych. USA bankrutuje,
akcje spadają na łeb na szyje, wartość polisy w 3 dni spadła mi o ponad 10%, nie do odrobienia w rok, a ja nie mam możliwości wykonania żadnej operacji. System albo nie pozwala się zalogować, albo po zalogowaniu wyświetla informacje to o pracach administracyjnych, to o archiwizacyjnych. W panelu jest opcja "Zadaj pytanie" na którą jak dotąd nikt nie zareagował. Jest tam też okienko "wyślij kopie do mnie", które mimo wpisania dwu różnych adresów nie przekazało do mnie żadnej kopii, zatem prośby i pytania trafiają w eter. Dzwoniłem dziś do agenta - nie ma takiego numeru. Może to nieszczesliwy zbieg okoliczności, ale poważnie rozważam przerwanie wpłacania składek mimo, że strace 11000zł. Nie jestem z konkurencji, tylko żałuje że mnie nikt nie ostrzegł - zainteresowanym moge przesłać zrzuty ekranów. Prosze o rade jak interweniowac jesli ktos byl w podobnej sytuacji, czy jest jakis organ nadzoru poza sądem ?