Forum Forum finansoweKredyty

Promo Finanse Wrocław -Jakub Zalewski czy ktoś zna ?

Promo Finanse Wrocław -Jakub Zalewski czy ktoś zna ?

cocacola :) / 87.105.191.* / 2010-08-10 19:18
Do mojego męża zgłosił się doradca finansowy z propozycją kredytu.
Zależy nam jak na najmniejszych procedurach , i jak się okazało to co Pan mu oferuje , by mam pasowało.Minimum formalności kredyt na kwotę 50 000 zł. Tylko zadziwił mnie fakt niskiego oprocentowania 11% oraz ,że umowę trzeba podpisać w Banku PKO BP w Jeleniej Górze albo w Warszawie.Nie znam się na tym , ale czy spotkaliście się z tym aby trzeba było jechać do innego miasta. Szukałam również w internecie jakiejś wzmianki o firmie tego Pana - i nic nie mogę znaleźć , nawet wizytówki w Panoramie Firm.Jest to dość duża kwota , żeby ryzykować . Proszę o poradę.
Wyświetlaj:
Andy82 / 79.186.115.* / 2011-01-10 16:02
Pan Zalewski załatwił mi kredyt na kwotę ponad 100 000 na dużo lepszych warunkach niż oferował mi bank w którym miałem założone konto. Bardzo szybko i sprawnie. Polecam.
tom30 / 79.184.36.* / 2010-08-15 10:41
wziąłem kredyt u tega pana. byłem zadowolony z zaproponowanego oprocentowania i obsługi.
kient pf / 89.239.106.* / 2010-08-14 20:24
jestem klientem tej firmy załatwiałem ten sam kredyt na podobnych zasadach na kwotę 200.000 zł. polecam w 100%...

proszę sobie sprawdzić na stronie tej firmy...

trochę byłem nieufny ale załatwili profesjonalnie
onaaga / 87.206.188.* / 2010-08-20 14:56
Absolutnie nikomu nie polecam...firma kogucik, która nie dba o klienta, umawiają się i nie przyjeżdżają...a jak dzwoni sie do nich na telefon, to są chamscy i wulgarni. Nie polecam!
Aadma / 2010-09-09 09:36