Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Protest nauczycieli. Będzie kolejna manifestacja w Warszawie

Protest nauczycieli. Będzie kolejna manifestacja w Warszawie

Wyświetlaj:
Zrezygnowana / 193.46.187.* / 2015-09-22 07:52
Panie Broniarz - zamieni się Pan????
-------------------------------------------
Ja przepracowałam w firmie państwowej 30 lat. Skończyłam trzy uczelnie, cały czas się uczę, nie zmieniłam stanowiska na niższe a w ciągu ostatnich 5 lat miałam trzy OBNIŻKI (!).
Właśnie przekazali nam,że znowu nam zabiorą...
Niedługo przestanę się martwić.
Moja wypłata zbliży się do najniższej krajowej a zresztą już nie będę miel mi już co zabrać.
matka - nauczycielka / 83.21.252.* / 2015-09-22 08:04
Dodam, ze bardzo krotko pracowalas. O ile w ogole. I na szczesciedla tych dzieci.
Zrezygnowana / 193.46.187.* / 2015-09-22 11:34
Ty nawet nie zrozumiałaś co napisałam...
Gdzie napisałam, że jestem lub byłam nauczycielką????
Gdzie napisałam, że pracowałam z dziećmi???
I dlaczego na szczęście dla "tych" dzieci tak "krótko" pracowałam (30 lat)?
Gdzie pisze w artykule, że nauczyciele mieli "obniżki"?
Dlaczego mnie obrażasz trollu?
Chwała Bogu, że ty pseudo-matko-nauczycielko nigdzie nie pracujesz.
Bo wszędzie trzeba używać mózgu a ty nawet nie wiesz co to jest.
Życzę ci byś pracowała zamiast 8h po 12 godzin dziennie - oczywiście z wypłata za 8h a jak ci się nie będzie podobać to życzę ci byś usłyszała, że możesz się zwolnic bo na twoje miejsce jest 5 młodych...
Życzę, ci byś po wielu latach uczciwej i lojalnej pracy zabrano ci prawie 40% twojej wypłaty (gdyby to były tysiące to coś by konkretnego choć zostało a tak...).
Z całego serca ci życzę.....
julka871 / 178.36.97.* / 2015-09-22 07:50