Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Przejazdy kolejowe. Albo przebudowa, albo likwidacja. Dróżnicy mają dość bezmyślnych kierowców

Przejazdy kolejowe. Albo przebudowa, albo likwidacja. Dróżnicy mają dość bezmyślnych kierowców

Wyświetlaj:
Red999 / 91.231.92.* / 2016-06-01 09:27
Kolejarze i Ci co budowali ten przejazd też mają to na sumieniu. Widać że niektórzy kierowcy nie są w stanie wyrobić się. Ciekawe co blokuje samochody chcące zjechać z przejazdu.
samłan / 194.15.122.* / 2016-06-01 09:25
Pytanie ile tysięcy kierowców przejechało prawidłowo na tych 10 przypadków ? bo może są dwie kwestie.. albo jakiś procent kierowców nie potrafi czytać znaków drogowych - i tu należy zabrać uprawnienia dla dobra 40 milionowej populacji albo przejazdy są na tyle słabo oznaczone, że nie wiadomo kiedy zamknie się przysłowiowy szlaban i dlatego ludzie są zaskoczeniu podczas przekraczania torowiska. Może by lepsze oznakowanie świetlno dźwiękowe zrobić...
pucio 54 / 185.78.148.* / 2016-06-01 09:23
...Od ZAWSZE wiadomo .że jakać część ludzi to Tłuki ,czy to na nogach.....na rowerze czy SZCZEGÓLNIE za kierownicą .Przecież wielu kierowców praktycznie potrafi z 10-15 % tego co należało by umieć .czyli w domyśle -zwykłe cymbały......ale czy mamy prawo zabrać temu 30% społeczeństwa prawa do jazdy samochodem ?
Ajm / 78.8.163.* / 2016-06-01 09:15
Postawić oddelegowany patrol policji na miesiąc - dwa, policja będzie mieć wyniki (nowy sprzęt w prezencie od gminy ;-), gmina kilkaset tysięcy, jak nie więcej, z mandatów, PKP spokój.
Po tym okresie kierowcy będą szukać dodatkowej pracy, aby spłacić długi mandatowe, ale porządek na przejeździe będzie.
I tak wszędzie, gdzie się da...
Bart111817 / 89.78.111.* / 2016-06-01 09:27
Ja bym jeszcze dołączył usiłowanie doprowadzenia do katastrofy w ruchu lądowym... a przynajmniej przygotowanie... a najważniejsza w tym wszystkim byłaby nieuchronność kary a nie jej wysokość! Utrata prawa jazdy dla kierowcy zawodowego byłaby większym straszakiem niż mandat!
Fidel / 89.231.77.* / 2016-06-01 09:13
Kolej też jest winna,że kierowcy lekceważą przepisy. W mojej okolicy są trzy przejazdy kolejowe, które są nieczynne, bo pociąg jeździ raz na miesiąc lub wcale. Każdy kierowca miejscowy lekceważy znak stop bo wie, że pociągu nie spotka, chyba,że drezynę. Można w tej sytuacji postawić szlaban na torach a samochodom dać wolną drogę. Zmniejszy to straty paliwa i zyska eklogia.
rezydent / 188.28.170.* / 2016-06-01 08:45
Nie wiem czy to dobre i czy można by wprowadzić w Polsce ale mieszkając na Wyspach jeżdżę także przez przejazdy kolejowe. Proszę sobie wyobrazić, że szlabany zamyka się na 15 !!! sekund przed przejazdem pociągu, który niejednokrotnie pędzi z prędkością 160 km/h. Przed zamknięciem zapala się sygnalizacja: żółte a po chwil czerwone migające światła i po 10 sekundach zamyka się szlaban. Otwiera się natomiast po 1 sekundzie gdy przejazd minie ostatni wagon. A więc oczekiwanie na cały proces związany z przejazdem pociągu trwa ok 0,7 minuty. Oczywiście steruję tym automat. Nie wiem czy elektronika jest pewniejsza od człowieka ale zauważyłem gdy system sterowania zawiódł szlabany zamykają się samoczynnie. W Polsce zapewne te "wymuszone" przejazdy samochodów i później wypadki są tak myślę zbyt długim oczekiwaniem na przejeżdżający pociąg. Ale może się mylę.
gg523 / 94.42.81.* / 2016-06-01 08:38
Gratulacje dla kolei ! Przejazd na filmie to Wrocław - Leśnica. Jedno z najbardziej zakorkowanych miejsc Wrocławia. Kiedyś był tam dróżnik, który odpowiednio zamykał przejazd jak samochody pousuwały się z torowisk. Koleje zaoszczędziły i teraz przejazd zamyka pociąg, co skutkuje nagminnym wyłamywaniem przez auta zapory. Jest to wjazd do Wrocławia a więc nie każdy wie że za przejazdem jest korek. Pewnie był to jedyny sensowny dróżnik w Polsce:)
kkk64 / 188.146.70.* / 2016-06-01 09:17
Przepisy wyraźnie mówią, iż nie możesz wjechać na skrzyżowanie jeśli nie masz możliwość jego opuszczenia
WWWW / 213.192.68.* / 2016-06-01 09:00
Bo jeździć to trzeba umieć - na skrzyżowanie/przejazd wjeżdżasz tylko wtedy, gdy za skrzyżowaniem/przejazdem jest miejsce by zjechać. Ino że u nas pełno Władców Szos co mają to zasadniczo w upie. Wszystko kij, byle się dopchać, ale że blokuje trzy pasy ruchu na skrzyżowaniu to wuj.

Tutaj masz kamerę przejazdową, nie umiesz się zachować to płac za nowy szlaban lub giń
Egon317 / 194.165.48.* / 2016-06-01 08:28
To nie bezmyślność kierowców tylko niczym nie uzasadnione zamykanie rogatej 10-15 minut przed przejazdem pociągu.
Sławek750 / 37.47.35.* / 2016-06-01 09:09
A znasz procedury i przepisy jakie obowiązują na kolei? Jak nie to się nie wypowiadaj bo robisz z siebie idiote
Asgalt / 178.37.166.* / 2016-06-01 08:25
debilizmem jest nie zachowanie kierowców na przejazdach kolejowych tylko praca kolejarzy i przetaczanie wagonów w godzinach szczytu, najwyższych obciążeń drogowych i generowanie dodatkowych korków !!!
nic i nic więcej nie stwarza zagrożenia na " skrzyżowaniu " drogi z torami !!
autoc / 83.28.60.* / 2016-06-01 08:20
Nie rozumiem droznikow, przeciez bez rogatek nie maja roboty. Kolej ma taki bajzel w rogatkach ze nawet nie wie ile ich ma o metodach podnoszenia i opuszczania szlabanow nie wspomne. Stan techniczny zna tylko droznik. Automaty zamykajace sa na prad strach pomyslec jak bedzie awaria, wypadek do kolei karetka nie dojedzie. Lacznosc z rogatkami zardzewialym drutem i oczekiwanie przed szlabanem 15 minut na laskawe lokomotywe o 7:30 przed praca. Jakis kolejorzyna ma jeszcze czelnosc podnosic tu temat? Do roboty.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
wers / 194.165.48.* / 2016-06-01 08:15
Przejazd kolejowy Radom-Stara Wola Gołębiowska prędkość przejazdu 2km/h, uwaga - można urwać podwozie, zabytek klasy "0", ostatni remont późny Gomółka albo wczesny Gierek. Po prostu tragedia,
ali5832 / 62.40.0.* / 2016-06-01 08:31
ale wygląda na prawdę malowniczo; czerwono-białe betonowe słupki i podmalowane na biało płyty:) powrót do przeszłości; gwarantuję że nowy przejazd nie będzie już taki ładny;)
Edward1947 / 31.179.217.* / 2016-06-01 08:04
Kolej niech zlikwiduje oznakowania na przejazdach gdzie tory są zarośnięte przez drzewa i krzaki a potem wymaga dyscypliny na przejazdach czynnych.
kkk64 / 188.146.70.* / 2016-06-01 09:22
Akurat takie przejazdy powinny być oznakowane, jeśli nie są zlikwidowane. Ponieważ stanową zagrożenie dla kierującego, zwłaszcza jeśli są w kiepskim stanie technicznym. Wystarczy trochę wyobraźni co się stanie, jeśli wbijesz się na taki przejazd z 110 km.h
tad2000 / 83.168.111.* / 2016-06-01 08:28
zlikwidować drogi, to nie będzie przejazdów i rogatek i niczego nie bedzie...
Maciej700 / 193.106.100.* / 2016-06-01 08:02
Mozna zjechac całe Niemcy czy Francję i nie ujrzeć ani jednego przejazdu, moze tam nie ma kolei?
Ewa366 / 92.208.65.* / 2016-06-01 08:37
Co ty bredzisz. Sa przejazdy
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Niezarejestrowany / 94.254.225.* / 2016-05-31 22:26
Buhahaha, ale Rosja z tej Polski :D
Polska to nie kraj to stan świadomości!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy