Kamikasse
/ 212.67.140.* / 2011-08-03 11:04
Witam wszystkich serdecznie!
Mój problem, który dzisiaj wyniknął jest dość prosty - a jak się okazuje dla mnie skomplikowany. Dokonałem wpłaty za zamówiony towar poprzez serwis internetowy, który pośredniczy w transakcjach między rzeczywistymi hurtowniami. Przelew ewidentnie został dokonany na konto bankowe jednej z hurtowni, która mieści się w Poznaniu. Nie mogłem się dodzwonić do nikogo z serwisu pośredniczego więc zadzwoniłem bezpośrednio do hurtowni. Miły pan powiedział, że kojarzy sprawę i towar już czeka - wiedział dokładnie co zamówiłem i miał dostęp do mojego konta w serwisie. Przelewu dokonałem tydzień temu a on nie może znaleźć nigdzie mojej wpłaty. Zastanawiam się jak ja mam to teraz udowodnić, ponieważ mówił mi, że potwierdzenie z banku nie starczy bo - i teraz uwaga - co on z tym zrobi. Mogę się tam przejść i spróbować coś udowodnić ale potrzebuję fachowej rady. Proszę pomóżcie! :/