Witam jak w temacie mam problem, mianowicie w zeszłym tygodniu znajomy wysłał mi na konto pieniadze. Na moim internetowym koncie sprawdziłem i ok przlew dotarł z jego danymi i nr rachunku przeciwstawnego. W tym samym tygodniu przelałem mu z mojego rachunku przez internet kwote na jego dane i nr rachunku który istniał na przelewie który ja dostałem od niego. Pieniadze nie docieraly do niego przez 2 dni, jak się pozniej okazalo znajomy poszedł z gotówą do banku WBK i tam dokonał przelewu na moje konto, tak jak na poczcie ze wypelnl druk, i nr rachunku pzeciwstawnegop to nie byl jego tylko banku WBK, ja mam konto w PKO. Co teraz?? co mam robic?? i czy odzsykam pieniadze w 100% i w jakim czasie?? Jestem aktualnie za granica i nie moge zadzwonic na infolinie 801 i 800 a nr tel w placowkach dzis nie odpowiada. Prosze o pomoc, pozdrawiam