perfectto
/ 89.174.236.* / 2011-03-01 08:51
Parę miesięcy temu zamknałem konto w banku PeKaO. Jednak przez pomyłkę zleciłem wypłatę z pewnego serwisu internetowego na stare konto... (miałem zdefiniowane dwa przelewy: na stare i nowe w aliorze, byłem przekonany, że poszło na nowe), jednak po wymianie maili (przelew nie dochodził) z serwisem, okazało się poszło jednak na stare i zostało przez bank pomyślnie przyjęte:
Our third party processor has informed us that the withdrawal request of $100.00 sent on February 20th under the IBAN number PL48124051101111000052039023 was successfully processed and received on the main account of your bank.
Ja jednak nie mam już dostępu do karty (została zniszczona), bankowości internetowej itd. Czy są zatem szanse na odzyskanie pieniędzy? Zamierzam dzisiaj przejść się do PeKaO, ale wolę iść przygotowany i wiedzieć jakie są szanse.
pozdrawiam,
dzieki za pomoc