Przewozy Regionalne czekają duże zmiany. Teraz czas na ruch Komisji Europejskiej
Money.pl
/ 2015-09-10 09:13
Eros55
/ 87.206.180.* / 2016-03-14 23:30
Zmiany będą, ale to sa zmiany konieczne i niezbędne. Dzięki nim uda się przywrócić taka siatkę połaczeń lokalnych, która pozwalałaby się bez problemów poruszać po kraju, zachowując przy tym dobre ceny biletów.
kris89557
/ 178.37.239.* / 2016-03-06 20:21
Przewozy Regionalne brną do przodu i jest coraz lepiej, widać efekty modernizacji taboru no i konkurencyjne ceny , to sprawia że wyjdą na plus.
Gustawwa
/ 87.206.79.* / 2016-01-31 17:34
Takie działania były konieczne, nie ma szans, żeby spółka szybko wyszła z dołka bez dofinansowania, szkoda tylko że władze tak późno podjęły taka decyzję, no ale nie ma co narzekać.
jagiennka
/ 87.206.79.* / 2016-01-06 19:43
Byle więcej tych zmian. Wiadomo, że nie od razu poprawią jakość wszystkich połaczeń, ale już widać efekty i oby tak dalej.
dorothha
/ 62.233.166.* / 2015-12-04 08:14
Przewozy regionlane mają konkurencyjne ceny, ale tylko dzieki wsparciu finansowemu mogą dorównać konkurencji w jakości świadczonych usług. Dla pasażera najistotniejsza jest cena, ale i warunki w jakich się podróżuje.
suchy1195
/ 164.127.215.* / 2015-11-03 14:14
Duże zmiany to mało powiedziane. Całe PR przejdą istotną metamorfozę. Już teraz widać, że działania idą w kierunku poprawy płynności finansowej spółki. Nowe inwestycje to wszystko po to aby PR stały się bardziej konkurencyjne.
grincz
/ 84.10.52.* / 2015-09-21 16:23
Nareszcie jakas spółka kolejowa w Polsce jest mądrze zarządzana. Widać golym okiem ze wychodzą na prostą po odcięciu sie od PKP.
:-(
/ 155.158.228.* / 2015-09-10 13:27
Podzielcie przewoźników kolejowych na jeszcze mniejsze spółki typu PKP Lewa Szyna, PKP Prawa Szyna, PKP drut, PKP Podkłady i polikwidujcie wszystkie pociągi - to zbędne koszty, przecież pasażer to zbędny dodatek do tej całej kolei. Ech, to jest właśnie POLSKA.
gość9342
/ 88.199.43.* / 2015-09-10 11:22
Przewozy Regionalne czekają duże zmiany. Teraz czas na ruch Komisji Europejskiej
Po co samorządom PR jeśli mają własne koleje (ŁKA, SKM, KM, PKM, Koleje Śląskie, Koleje Dolnośląskie...)?
wiem cojem
/ 31.61.140.* / 2015-09-10 10:57
ja bez komisji eu bez innych fachowcow jestem w staniepowiedziec jak sprawnie zrobic to by spolka pr przyniosla znaczny dochod... zwolnic zarzad ktory w 99 proc jest od niczego... zwolnic innych ludzi ktorzy tylko biora kupe kasy i nic nie robia... przeksztalcic spolke w prywatna siec.. bo panstwoe to niczyje i mozna doic kase!! przyjac ludzi ktorzy naprawde umieja zarzadzac kadre menadzerska...wprowadzic fajne promocje.. i macie zysk nie 200 tys a kilku mln...
asdf484
/ 178.37.103.* / 2015-09-10 10:52
W latach 1989 liczba osób korzystających z usług PKP to około miliarda rocznie. Miesięcznie wychodzi po około 80 milionów. Bez komentarza.
wiem cojem
/ 31.61.140.* / 2015-09-10 11:06
bo kiedys kolej obok pksu byla jako jedyny sposob transportu.. mozna bylo telepac sie wiekowym autobusem badz pociagiem... spojrz te 25 lat w stecz i zobacz sobie zdjecia ile bylo aut... bo umnie 4-5 fiat syrena trabant... a ile bylo miejsca pod blokiem na gry i zabawy.. nikomu nie przeszkadzalo ze gralismy godzinami w pilke... i nam samochody nie przeszkadzalyw graniu..
Łysy212
/ 208.81.64.* / 2015-09-10 09:51
w całej Polsce wyjeżdża ok. 1600 pociągów Przewozów Regionalnych, a z ich oferty korzysta codziennie prawie 230 tys. osó
Metro moskiewskie przewozi 9 mnl. pasażerów dziennie.