Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Rachunek maklerski dla ucznia

Rachunek maklerski dla ucznia

kompi1 / 2011-06-20 19:17
Jestem jeszcze uczniem liceum. Chciałbym otworzyc konto maklerskie ale nie wiem które. Na rynku jest ogromna ilośćć rachunków i cieżko mi wybrać odpowiednie konto dla siebie.
Jako ze jestem jeszcze uczniem licze ze prowadzenie konta będzie darmowe i może prowizje dość tanie.
Z tego co przejrzałem internet najbardziej odpowiednie jest ING SECURITES. Czy warto? Jakies lepsze propozycje?
Wyświetlaj:
jankowska / 2011-06-28 14:08
Chyba wszędzie jest porównywalnie. Musisz przejrzeć ofertę najlepszą dla siebie. Przejrzyj jeszcze AmerBrokers. Wydają się być w porządku i mają chyba najniższą prowizję od transakcji.
Tu masz link do ich fanpage'a, dodatkowo jest tam jakiś konkurs: http://www.facebook.com/DomMaklerskiAmerBrokers
Ciułacz / 2011-06-27 13:21 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Na pocztę prywatną nie odpowiadam, ale tu przytoczę pytanie :

Jeżeli bank pobiera powiedzmy 6zł za daytrading to 6zł pobiera przy każdym sprzedaniu akcji czy jednego dnia 6zł?
...............................
Zlecenie DT to jak sprzedasz akcje które kupiłeś w tym samym dniu, to tak jakby odwrotna bliźniacza transakcja,np o 9:00 kupisz 10 akcji KGHM i je sprzedasz o 10:00 i następnie je odkupisz o 11:00 i sprzedając o 12:00 i je jeszcze kupując o 13:00 a sprzedając o 14:00 to mamy rozumieć że zostało dokonanych 3 operacje DT i Cię skasują 3 razy.
Co do wysokości opłat to się nie wypowiadam bo co biuro to może być inaczej.
W Aliorze na ten temat piszą tak :
Prowizja od transakcji odwrotnych zawartych w ciągu jednej sesji na rynku akcji, praw do akcji, praw poboru,
warrantów, certyfikatów inwestycyjnych i produktów strukturyzowanych wynosi 0,20% wartości transakcji
odwrotnej. Prowizja naliczana jest wg podstawowej stawki ustalonej dla danego rachunku. Zwrot nadpłaconej