Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Rachunki maklerskie a wpływ należnyc hśrodków na konto

Rachunki maklerskie a wpływ należnyc hśrodków na konto

wargrim / 2011-02-18 15:41
Witam,
Jestem początkującym inwestorem i jedną z najbardziej denerwujących mnie rzeczy na eKoncie jest fakt, ze po sprzedazy akcji musze oczekiwac 3 dni na wplyniecie srodkow na konto. W zwiazku z tym mam pytanie, czy sa rachunki maklerskie, które pozwalaja na korzystanie (zakup akcji itp.) ze srodkow uzyskanych ze sprzedazy akcji natychmiast po dokonaniu transakcji ?

Przyklad. Kupuje o 10 akcje spolki X za 1000 PLN, o 10.30 sprzedaje je za 1050 PLN. o 10.35 mam juz dostep do tych 1050 PLN.

Z gory dziekuje za porady i jesli to mozliwe, o wskazanie najlepszego rachunku maklerskiego. Pozdrawiam
Wyświetlaj:
zenek_nyc / 69.116.28.* / 2011-02-20 12:45
Nie wiem jak jest w Polsce ale stanach do tego co chcesz robic potrzebujesz min $25000. W Polsce pewnie podobnie. To pozwala Ci na plynne kupowanie i sprzedaz. Day trading to jest bardzo ciekawy i jest duzo adrenaliny. Na poczatek zacznij od malych ilosci akcji i zobacz jak na tym wychodzisz. Nie badz chciwy. Dowiedz sie ile bedziesz placil za kupno i sprzedaz. Jezeli bedziesz duzo kupowal i sprzedawal zadzwon do swojego brokera i popros o obnizenie oplaty za tranzakcje.
Ciułacz / 2011-02-19 00:16 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Wargrim Witaj !
Pytasz czy ?

Przyklad. Kupuje o 10 akcje spolki X za 1000 PLN, o 10.30 sprzedaje je za 1050 PLN. o 10.35
mam juz dostep do tych 1050 PLN.

Tak jest we wszystkich DM i chociaż nie znam twojego DM to przypuszczam że jest tak samo.
We wszystkich DM środki dostępne (na wypłacenie) po sprzedaży akcji są dostępne po trzech
dniach ale praktycznie natychmiast są dostępne do następnego inwestowania.
wargrim / 2011-02-19 00:49
Wielkie dzieki za odpowiedz.
Udalo juz mi sie odnalezc odpowiedz na moje pytanie w innych, starszych tematach.

Pozdrawiam