Forum Polityka, aktualnościKraj

Rebranding. Źle wymyślonej marce nie pomoże nawet dobra reklama

Rebranding. Źle wymyślonej marce nie pomoże nawet dobra reklama

Wyświetlaj:
piktokracja / 212.87.238.* / 2011-12-12 15:42
Dobry artykuł.

Nad odświeżaniem marek pracuje również Piktokracja.

http://piktokracja.com/
i to by było na tyle / 83.30.163.* / 2011-06-06 09:10
80% tych marketingowych "mądrości" to zawracanie ludziom głowy. Kiedy nie wiadomo o co chodzi zawsze chodzi o kasę!
Gdyby to Telekomunikacja Polska kupiła France Telecom to rebrandingowi poddano by Orange i dziś Francuzi korzystaliby z usług sieci Idea. Dodatkowo , kasa za uzywanie tej nazwy płynęłaby z Francji do Polski a nie odwrotnie.
Kloss z Abwehry / 2011-07-25 15:50 / Bywalec forum

kasa za uzywanie tej nazwy płynęłaby z Francji do Polski a nie odwrotnie.

I to jest jedyny powód rebrandingu Ery czy Idei. Kasa która płynie z Polski do Francji lub Niemiec. Wysokość opłaty za używanie marki można ustalić na dowolnym poziomie (czytaj w zależności od zysków). I tak oto zyski wypływaja z Polski bez podatku.

A tzw eksperci piszą p*******, których nie da sie czytać.
Jacek Sadowski / 77.236.26.* / 2011-06-09 08:13
To jest oczywiste, że właściciel chcąc budować markę globalną będzie ją zmieniał, tylko w jednym przypadku zwiększa się grono klientów w innym nie, w stosunku do starej marki. I o te kilka milionów klientów więcej, właśnie chodzi w tych "mądrościach".
Pozdrawiam gorąco Jacek Sadowski

Najnowsze wpisy