Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Reforma KRUS od 2010 roku

Reforma KRUS od 2010 roku

Money.pl / 2008-05-24 10:11
Komentarze do wiadomości: Reforma KRUS od 2010 roku.
Wyświetlaj:
ewaaaa / 188.47.142.* / 2012-01-12 12:47
czy mozna byc dopisanym w krusie przy mezu i go nie opłacac . bo moja kolezanka jest przy tesciu i oplaca tylko pare groszy a nie tak jak sie opłaca tylko zeby była ubezpieczona.chciałam sie dowiedziec czy tak mozna
ela12e / 95.48.121.* / 2011-09-20 08:51
raporty płacowe nie kłamią http://www.raporty-placowe.pl/
karolinka_86 / 2011-01-05 13:49
Ja jestem żoną rolnika i jestem za likwidacją KRUS. W tym roku ukończyłam wyższe chemiczne studia techniczne i nawet nie mogę iść na staż z Urzędu Pracy bo jestem żoną rolnika. A w dzisiejszych czasach staż jest dużą szansą dla młodych ludzi na znalezienie dobrej pracy. Znam wiele osób które rozpoczynały karierę zawodową od stażu i dalej zostały zatrudniane w firmach w których odbywały staż. Ponadto nie mogę też skorzystać z różnych kursów i szkoleń z Urzędu Pracy, skierowanych do bezrobotnych absolwentów. Logiczne jest to że nie szłam na studia po to, żeby uprawiać rolę tylko po to, żeby pracować w zawodzie adekwatnym do mojego wykształcenia. KRUS o takich osobach nie myśli i w dużej mierze uniemożliwia znalezienie dobrej pracy. Pozostaje mi tylko liczyć na cud i znajomości. Zlikwidować KRUS.
szrek / 89.229.133.* / 2011-12-16 08:40
to poco żeniłaś się z rolnikiem a jak ci nie pasuje to niech twój mąż przeniesie się do zusu i sprawa będzie załatwiona
Beata1212 / 194.152.46.* / 2009-11-06 13:51