Forum Forum prawneCywilne

Reklamacja- towar niedostarczony zagranicę

Reklamacja- towar niedostarczony zagranicę

dorothen / 2014-12-17 18:36
Witam.
Kupiłam przez internet fototapetę z wysyłką do Włoch - jako prezent, po ponad 3 tygodniach oczekiwania skontaktowałam sie z firmą sprzedającą, gdyż towar nie dotarł i dostałam odpowiedz, że przesyłka wróciła do nich z nota niedostarczoną, na adresie włoskim żadnego awizo, nic, nie wydaje sie ze nawet próbowali dostarczyć ale firma w Polsce podaje ciagle niewłaściwy numer przesyłki i nie moge namierzyć trasy paczki. Paczka szła poczta Polska.
Ostatecznie zrezygnowałam z ponownej próby dostarczenia przesyłki gdyż koszt dostawy przekraczał wartość prżesylki i juz została ona potrącona wiec musiałabym ponowńie zapłacić 85zl aby ponownie spróbowali mi wysłac paczkę. Poprosiłam wiec o zwrot pieńiedzy gdyż rezygnuje z zakupu.
Firma zanim mi prześle pieniądze za towar sporządziła korektę sprzedaży gdzie mnie odbijają kosztem 11 zł - wyjaśnili mi ze doliczona kwota jest to koszt dodatkowy zwrotu fototapety do nich.
W rezultacie zapłaciłam prawie 170zl za fototapetę i przesyłkę do Włoch 85zl przesyłka i 78 zł tapeta a chcą mi zwrócić jedynie 67zl - potrącony koszt zwrotu taety do firmy,
Chciałabym sie dowiedzieć czy to jest legalne?
Jako niezadowolony konsument ( nie z mojej winy, nawet nie widziałam zakupionego produktu) to ja musze ponosić wszystkie rzekome koszty i zostać bez towaru i pieniędzy?
Kto i Do kogo moze złożyć reklamacje? Ja czy firma od której kupiłam?

Dziękuje za wszelkie wskazówki,
Pozdrawiam
Dorota

Najnowsze wpisy