Ricard
/ 31.60.46.* / 2014-04-12 11:18
Witam.Kupiłm tablet "Kiano Road DVB-T" z ekspozycji wystawowej w salonie "Media-Expert", tablety są dostępne dla klientów na stoisku do używania i testowania a innym (młodzieży) do nauki obsługi itp.Tablet posiada rozkalibrowane gniazdo "micro-USB", brak pewnego kontaktu z podłączonym zewnętrznym modemem 3G.Po używaniu przez parę dni gn.micro-usb wsuneło się do środka tablet-a.Dałem do naprawy gwarancyjnej jako wada fabryczna (brak poprawnego przylutowania gniazda).Serisant nr.11 w "RG MEDIA" dokonał poprawy gn. a nie naprawy i ostrzegł mnie o braku moim obchodzenia się z gn.
micro-usb i w ponownym takim przypadkiem może anulować gwarancję.W karcie gwar. napisał w "opis naprawy" instrukcja dla użytkownika, celowo wytrenowany przez Dystrybutora "Barel Poland", aby nie dopuścić trzech napraw i wymiany tableta na inny.Po trzech dniach używania tablet-a z zew.modemem 3G, gn.micro-usb ponownie wsuneło się do środka i wystąpiło uszkodzenie ładowarki sieciowej tzn. ładowarka posiada napięcie wyj.5,25v i 103mA wskażnik w tablecie pokazuje, że ładowanie jest, ale to nie wystarcza do naładowania tableta-a.Serwisant nr.11 jeden i ten sam, uznał drugą moją reklamację jako NIEZASADNĄ , uważam, że "Serwis RG Media"
nie może dokonywać napraw urządzeń KIANO, gdyż pracownik nr.11
nie ma pojęcia o naprawach, to jest oszołom jakiś i w związku z takim
chorym serwisem, postanowiłem już nigdy nie dać tableta do naprawy
do RG Media. Dystybutor tableta "Barel Poland" o opcji "door-to-door"
z RG Media, jest niewiarygodny ze względu na wychodowanego
oszołoma pracownika serwisu nr.11.Napisałem mail-a z załącznikami
do dystrybutora tableta "Kiano" ,zatkał się i nie odpowiedział co mam
zrobić dalej skoro jakiś oszołom odsyła uszkodzony tablet jako dobry.
Kupiłem drugi tablet "Overmax Solution 7+20".Proponuję unikać zakupu urządzeń "Kiano" ze względu na chory serwis, gdzie trafi sprzęt do naprawy.