Po raz trzeci muszę reklamować swój telefon komórkowy. Czy po tej reklamacji (jeśli problem będzie się powtarzał) mogę żądać zwrotu pieniędzy? Czy też składając reklamacje producent nadal ma wybór: dalsza naprawa / wymiana na nowy / zwrot kosztów? Proszę o pomoc.
Witek81
/ 89.76.70.* / 2010-01-06 23:42
Witam
Producent w takiej sytuacji nie ma już wyboru musi na twoją prośbę albo dać nowy telefon albo zwrócić kasę. Przepisy które tego dotyczą są tutaj:
http://www.biuroprawne.fr.pl/index.php?a=akty-prawne&kat=b&b=a-1-1-21
Heh ja w plusie dawałem 5 razy do reklamacji.. I pisalem rozne pisma ze chce całkowicie nowy albo zwrot kasy.. Za 6 razem dostałem nowy :P Sprzedalem na allegro i kupilem tańszy :P Pozdrawiam.
No liczę że Nokia będzie bardziej mi przychylna.