Stimoroll
/ 198.21.21.* / 2016-05-20 10:21
4000 pasażerów w pierwszym kwartale, to jest 4000 pasażerów na 90 dni, daje jakieś 44.4444... dziennie, dajmy na to 45 dziennie. 29 pociągów dziennie to daje od 1 do 2 pasażerów na pociąg.
Może jeszcze inaczej policzyć czy to się opłaca. Każdy pasażer wyda średnio 100 na bilet. To teraz policzmy przy 100 PLN na bilet i 85 000 000 PLN wymagało by obsłużenia 850 000 pasażerów, a przy 45 dziennie to da około 52 lata. Przez ten czas trzeba by to remontować co 3 max 5 lat, utrzymanie wind, przejścia itp. Więc tak może za 100 lat się zwróci. Aha ... no jeszcze trzeba by było dodać, że ruszanie pociągu to energetycznie najbardziej kosztowna operacja, więc jeszcze kilka lat można by dorzucić. Ehhh....gdzie tu logika. Została tylko propaganda i że w money.pl nikt tego nie policzył.