Forum Polityka, aktualnościKraj

Rozpoczęła się demonstracja antyfaszystów

Rozpoczęła się demonstracja antyfaszystów

Money.pl / 2013-11-09 15:11
Komentarze do wiadomości: Rozpoczęła się demonstracja antyfaszystów.
Wyświetlaj:
obywatelX / 62.141.205.* / 2013-11-09 18:13
Ciekaw jestem ilu świadomych tego w jakiej sprawie maszerują obywateli bierze udział w tej demonstracji.
Rozumiem, że skoro musieli wspomagać się związkami zawodowymi nie mieli zbyt wysokich oczekiwań odnośnie frekwencji.

Niedługo będziemy mogli sobie porównać liczbę uczestników tego zgromadzenia z marszem Ruchu Narodowego 11 listopada i myślę, że da nam to najlepszy obraz jak ustosunkowane jest społeczeństwo do przedstawianych problemów.

Nie jestem kibicem, studentem, złodziejem, członkiem jakiejkolwiek partii, "narodowcem", "lewakiem", pracownikiem budżetówki, nosicielem HIV, białaczki ani nawet nie mam trądziku jestem za to Polakiem, wiem z skąd pochodzę pamiętam o moich przodkach i szanuje wartości w które wierzyli bo dzięki nim jestem tym kim jestem i nie mam się czego wstydzić dlatego nie potrafię zrozumieć z jakich rodzin wyrośli ci którzy otwarcie głoszą brak szacunku do tego za co moi przodkowie oddawali życie, ale przyznam szczerze, że nie wiem czy chcę to wiedzieć.

Pozdrawiam wszystkich!
SzkodaCzasuNaEdukacjęLewactwa / 109.107.1.* / 2013-11-09 17:52
Czyli kiedy to było? W 1943 roku?? I wtedy otworzyła Hitlerowi drogę do władzy? Może pod Kurskiem albo na Sycylii?
Tyle wie o historii lewactwo, zarówno to manifestujące jak i dziennikarskie (sorry - nocnikarskie).
PS. Noc Kryształowa wydarzyła się w 1938 roku, gdy Hitler sprawował władzę w Niemczech już od 5 i pół roku ... I nie była drogą do władzy Hitlera ale jednym z barbarzyńskich skutków zdobycia przez niego władzy (zresztą z dużą pomocą sympatyków komunizmu w Niemczech).
Nacjo232 / 31.61.138.* / 2013-11-09 16:07
-----Wpis usunięty z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl.---------
ed375 / 83.0.166.* / 2013-11-09 15:28