1)Tak dowód wewnętrzny w tej sytuacji jest wystarczającym dokumentem.
2) Ewidencję środków trwałych i wyposażenia też masz obowiązek prowadzić...do ewidencji środków trwałych wpiszesz zasadniczo wszystkie rzeczy których wartość przekracza 3,5tyś zaś do wyposażenia powyżej 1,5tyś.
Podejrzewam że zakup wagi i kasy fiskallnej wpiszesz do ewidencji wyposażenia a kiosk do środków trwałych...wg kosztu wytworzenia.
(nadmienie, iż gdy jesteś podatnikiem podatku
VAT to wpisujesz kwoty netto, zaś gdy jesteś zwolniony z
VAT to brutto)
3) Wątpliwe bys się wyprzedała do ostatniego ziemniaka zale załóżmy że tak jest wtedy Twój remanent ma wartość 0,00zł ale musisz go sporządzić.
(jeśli owoce się psuja to sporządzaj dokument nazwany protokołem ubytków np. raz na miesiąc)
5: Co do innych dokumentów napewno książke kontroli, dzienne zestawienie sprzedaży -w których wpisujesz dzienna kwotę na koniec z dnia z kasy rejestrującej (handel w 3%- jeśli nie jesteś Vatowcem to brutto) a także oczywiście ewidencję przychodu..to wstepnie na tyle....ale jak masz tyle wątpliwości to najlepiej zgłoś się do jakiegoś biura lub przejdz od nowego roku na kartę podatkową nie będziesz miała problemu.