Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

rynek surowców jak zacząć

rynek surowców jak zacząć

korrel / 2011-06-13 14:50
myślę o inwestowaniu w surowce, w obecnej sytuacji rosnącej inflacji chyba jest to najlepsza forma lokowania oszczędności, ale ponieważ jestem zupełnym laikiem w tych sprawach, to czy mógłby mi ktoś z Was powiedzieć jak zacząć taką inwestycję?
Wyświetlaj:
ad... / 95.108.87.* / 2011-06-13 15:00
To duze uproszczenie, surowcy sa setki i nie kazdy jest skorelowany ujemnie z inflacja, a wrecz przeciwnie...
Jesli jestes laikiem to sorry za szczerosc ale nie zaczynaj bo wymaga to znajomosci rynku fx. Jakims wyjsciem jest skorzystanie z funduszy, ktore opieraja swoje portfele na surowcach ale i do tego podstawowa wiedza dot. rynku makro i inwestowania bedzie potrzebna.
Ciułacz / 2011-06-13 23:19 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Korrel witaj !
Piszesz
myślę o inwestowaniu

Może i dobrze myślisz ale jak nam doświadczenie mówi to przeważnie zawsze się to kończy większą czy mniejszą spekulacją i tu jest pies pogrzebany.Niby proste kupić w dołku a sprzedać na górce ale jak pisze powyżej Ad...

nie zaczynaj bo wymaga to znajomosci rynku
fx. Jakims wyjsciem jest skorzystanie z funduszy

Można by powiedzieć że czym większym będziesz laikiem i tym masz większe szanse że przez następne 30 lat nie będziesz zmieniał swojej strategi i jak ktoś ci raz powie że KGHM to dobra spółka surowcowa i przejdzie przez nie jedną recesję to w to uwierzysz i będziesz ja trzymał aż do emerytury.Najgorsze jak uwierzysz że można grać i zarabiać na giełdzie.
Pozdrawiam
Ciułacz / 2011-06-16 01:30 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Co dopiero wspominałem o :
KGHM to dobra spółka surowcowa i przejdzie przez nie jedną recesję

A już ogłosili że sypną dywidendą.