Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Rzecznik pomoże konsumentom - nie daj się oskubać!

Rzecznik pomoże konsumentom - nie daj się oskubać!

Wyświetlaj:
Iwona1989 / 2013-01-21 14:16
witam serdecznie
jestem kolejną ofiarą pobieraczka.pl
przysyłają mi pozasądowe wezwanie do zapłaty
straszą komornikiem wpisem do rejestru dłużników postępowaniem sądowym
czytałam na różnych forach prawnych zeby nie płacić im wogóle bo to oszuści
nie wiem co mam robić proszę o pomoc
pozdrawiam
gośćII / 83.4.204.* / 2014-03-31 12:50
Wogóle nie odpowiadać bo wtedy można się wkopać. Do mnie tez wysyłali wszystko - tylko jak był list to nie było nawet pieczątki pobieraczka tylko zwykłe kolorowe ksero.
Iwona1989 / 2013-01-21 14:15
witam serdecznie
jestem kolejną ofiarą pobieraczka.pl
przysyłają mi pozasądowe wezwanie do zapłaty
straszą komornikiem wpisem do rejestru dłużników postępowaniem sądowym
czytałam na różnych forach prawnych zeby nie płacić im wogóle bo to oszuści
nie wiem co mam robić proszę o pomoc
pozdrawiam
mak 9 / 31.63.0.* / 2012-12-06 12:24
zamowilam i zaplacilam na podane konto pieniadze za wielorazowy worek do odkurzacza ktorego nie otrzymalam i nie otrzymam i nic nie moge zrobic ,poniewaz jak pan twierdzi zaplacilam za zwykla przesylke a ta nie jest ewidencjowana.Bez sensu byloby wysylanie tego kurierem skoro listonosz jest codziennie-tak myslalam i zostalam oszukana,ciekawe czy tylko ja?
Paulina665 / 159.205.148.* / 2012-11-15 15:29
Mam problem z zakupionym obuwiem gdyż po kilku dniach noszenia oddane zostały do reklamacji po naprawie obuwia znów po kilku dniach podeszwa się odkleiła buty zostały ponownie oddane do reklamacji jednak po drugiej naprawie buty były nieestetycznie sklejone i nie nadają się do użytkowania ale sklep nie chce wymienić butów na inny model ani zwrócić pieniędzy proszę o poradę co dalej robić
baron84 / 2012-11-16 08:34 / Bywalec forum
ja kiedyś chciałem skorzystać z pomocy rzecznika prawa konsumenta, ale tyle to trwało i i tyle zamieszania wokół, że nie wiem czy bym się drugi raz zdecydował na podobny krok
Artur0302 / 95.48.216.* / 2012-11-01 11:29
witam w dniu 13.08.2012 zakupiłem turbosprężarkę do Passata po regeneracji z gwarancją 12 miesięcy gdzie pierwszy zakup wyniósł 840 zł i do tego montaż 110 zł do dnia dzisiejszego nadal niema sprawnej turbosprężarki gdzie cały czas ponoszę koszty demontażu i mantazu turbo sprężarek a dokładnie już 4 raz . gdyż dzwoniłem do niego bardzo często nie odbierał tel co bylem zmuszony do kupna lub proszenie od kogoś tel to wtenczas jakoś udawało mi się do niego dodzwonić . gdy ostatnio dodzwoniłem się do niego i wydawało mi się że doszliśmy do porozumienia kazał mi odesłać turbinę za pobraniem, co też zrobiłem, pan czekał do ostatniego dnia gdzie zgłosił się na pocztę i odesłał mi ja spowrotem gdzie znowu poniosłem koszty wysyłki 70 zł. Nadal mam samochód nie sprawny, który stoi na podwórko . Już mam dosyć tego klienta ostatnio czytałem o nim i okazuje się ze już nie jedną osobę oszukał. Co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić?
malenka19 / 89.231.69.* / 2012-09-11 14:41
Kupiłam telefon stacjonarny w czwartek nie cały tydzień temu gdy przujechał pan od telekomunikacj to okazało się że telefon nie działa :( nie chcą przyjąć go spowrotem izwrócić mi pieniędzy :( a drugiego takiego na wymiane nie maja
weronika wellmann / 83.10.3.* / 2012-09-05 16:56
Wzięłam telewizję Polsat zaledwie kilka dni temu i już po kilku dniach zaczęły dziać się problemy z zasięgiem i pilotem. Chciałam zwrócić i zakończyć z nimi umowę , ale powiedziano mi,że nie mogę.Słyszałam także,że mogę zwrócić wciągu 10 dni dzisiaj mija 9 i nie wiem czy faktycznie mogę zwrócić dekoder i zerwać umowę. Proszę o pomoc.
iwona / 46.113.244.* / 2012-08-13 16:17
przedluzylam umowe w play i co 2tygodnie oddaje telefon na gwarancje oni mi wciaz oddaja telefon niby naprawiony a dzieje sie z nim to samo,prosilam o inny model telefonu ale twierdza ze nie moga dac bez zgody serwisu i ze ja podpisalam umowe ze sony eriksonem ale tylko mam umowe z salonem play co mam z tym dalej robic nie mam juz sily ,bylby to juz 6 raz oddania na gwarancje a mam go od 23 marca tego roku
zofijka2009 / 2012-08-11 22:48
witam, w dniu 04.08.2012 r kupiłam kartę zdrapkę o wartości 10 zł oczywiście w sieci play. za każdym razem próbując doładować konto wyskakuje komunikat nieprawidłowy kod doładowania,spróbuj jeszcze raz. dzwoniłam do obsługi klienta kilka razy informując ich o całym zajściu i oczywiście każdy pracownik mówiąc żeby złożyć reklamację w sklepie lud poczekać 2 dni ponieważ oni muszą coś sprawdzić.w salonie play w wałczu również nie udzielono mi pomocy mówiąc że muszę zarejestrować kartę sim i przyjść z paragonem zakupu karty którego nie otrzymałam. proszę o pomoc
zofijka2009 / 178.56.239.* / 2012-08-07 22:17
witam, w dniu 04.08.2012 r kupiłam kartę zdrapkę o wartości 10 zł oczywiście w sieci play. za każdym razem próbując doładować konto wyskakuje komunikat nieprawidłowy kod doładowania,spróbuj jeszcze raz. dzwoniłam do obsługi klienta kilka razy informując ich o całym zajściu i oczywiście każdy pracownik mówiąc żeby złożyć reklamację w sklepie lud poczekać 2 dni ponieważ oni muszą coś sprawdzić.w salonie play w wałczu również nie udzielono mi pomocy mówiąc że muszę zarejestrować kartę sim i przyjść z paragonem zakupu karty którego nie otrzymałam. proszę o pomoc
KOSIABADA / 77.254.19.* / 2012-08-05 22:56
Witam.10.05.2012 zrobiłam zakupy w sklepie internetowym 17dni.pl
Za ponad 3 tys zł , Termin realizacji był 17 dni roboczych . Po upływie wyznaczonego czasu zaczęli zbywać mnie problemami z logistyką , później już nie było z nimi kontaktu , zrezygnowałam z zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Do dzisiaj nie dostałam pieniędzy . Nie wiem co mama robić ale na pewno zgłoszę to na policję.
frytka 81 / 2012-07-13 09:59
Witam ,kupiłam Pawilon ogrodwy w "wysyłkowo24" okazało się że jest nie kompletny.brakowało linek,instrukcji obsługi,zdjęć,haczyków.poinformowałam sprzedawcę kazał mi przesłać zdjęcia,opis i złożyć pisemną reklamacje.Co zrobiłam .Namiot zamówiłam dla rodziców ,urlop mój się skączył i mijał też dziewiąty dzień od dostarczenia przesyłki .Poinformowałam firmę "W" że odsyłam felerny towar.po 2 dniach dostałam odpowiedz "proszę o jeszcze trochę cierpliwości" dziś mija już ponad miesiąc i cały czas żadają coś mowego.Po tym jak odesłałam listem poleconym wypełniony formularz zwrotu towaru ządają przysłania na ich adres paragonu.Jest to teraz jedyny dowód mojego zakupu.Żądam zwrotu pieniedzy ale bez skutku.Co można zrobić?! dużo kupuję przez internet ale ta firma powaliła mnie na łopatki! proszę o pomoc !!!
nesi / 88.156.147.* / 2012-07-03 08:44
witam . jakie jest prawo co do zwrotu zaliczki na wakacjie potwierdzenie na mam tylko blankiet wplaty na konto , gdy potczas gdy musimy zrezygnowac pobytu miesiac wczesniej pozdrawiam
basia181 / 91.189.142.* / 2012-06-22 16:28
WITAM.JESTEM OSOBĄ PRYWATNĄ I MAM TAKĄ SPRAWE.SPRZEDAŁAM PO PRZEZ PORTAL ALLEGRO IPODA.PAN ZADAWAŁ MI PYTANIA E-MAILEM I DZWONIŁ DO MNIE.NA KAŻDE PYTANIE OTRZYMAŁ ODPOWIEDZ.PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI STWIERDZIŁ ŻE IPOD NIE DZIAŁE DOBRZE ŻE JAKIEŚ FUNKCJI NIE ZAPISUJE Z KTÓRYCH JA OSOBIŚCIE NIGDY NIE KORZYSTAŁAM WIĘC MOGŁAM TEGO NIE WIEDZIEĆ.PYTAŁ O BATERIE WIĘC TEŻ GO POINFORMOWAŁAM ŻE NIE WIEM JAK DŁÓGO TRZYMA.PAN CHCE MI GO ZWRÓCIC NA PODSTAWIE NIEZGODNOŚCI Z OPISEM.BYŁO TO NA KUP TERAZ.MOJE PYTANIE JEST TAKIE CZY MAM OBOWIĄZEK PRZYJĄĆ PRZESYŁKE I CZY MUSZE MU ZWRACAĆ ZA PRZESYŁKĘ.
DZIĘKUJE I POZDRAWIAM
Martynaaa / 83.22.106.* / 2012-05-09 21:14
Witam!
Mam pytanie, w grudniu 2011r. zmarł mój ojciec, kilka miesięcy wcześniej zaciągnął kredyt w banku, kredyt był ubezpieczony w związku z tym po śmierci złożyłyśmy z mamą prośbę o umożenie spłaty kredytu. Po 4 miesiącach nadal nie przyszła żadna decyzja a pani w banku twierdzi iż nie może wystawić zaświadczenia że kredyt jest umożony pomimo tego że jak twierdzi ubezpieczyciel już spłacił kredyt. Czy powinnam dostać jakieś potwierdzenie że kredyt został spłacony przez ubezpieczyciela??

Najnowsze wpisy