Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Rzecznik pomoże konsumentom - nie daj się oskubać!

Rzecznik pomoże konsumentom - nie daj się oskubać!

Wyświetlaj:
Kasia331 / 88.156.190.* / 2012-05-08 14:00
Witam!!
Kupiłam dziecku telefon z sieci T-Mobile mix za 25 na doładowania. Przez 7 miesięcy wszystko bylo ok. W maju tak jak zawsze kupiłam karte za 25zł i doładowałam mu telefon ,okazalo się ,że stan jego konta jest ujemny na kwotę za 175zł. Dzwoniłam na biuro obsługi i tam powiedziano mi ,że syn buszował po internecie i dlatego taki rachunek.Ale czegos tu nie rozumiem przeciez ten telefon nie jest na abonament ,zeby mu cos naliczalo.To jest telefon na doladowanie. Wiec dlaczego nie zablokowali odrazu połącznia z internetem? Co mam dalej robic ? Proszę o pomoc.
stryju / 79.184.113.* / 2012-07-25 07:18
bo tam siedza naciagacze i umia obejsc prawo
Jazek / 2.215.106.* / 2012-05-04 15:09
Witam wszystkich.
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie pewnej kwestii.

Dwa miesiąc temu oddałem 4 letniego laptopa do naprawy w pobliskim sklepie komputerowym gdyż w okolicy spacji naciskało się obudowę to laptop działał gdy się puściło laptop się zawieszał. Laptopa mi naprawiono naklejono dwie plomby żeby nie było można rozkręcić, zapłaciłem 270 zł i dostałem 6 miesięczną gwarancję zapewniając mnie że podziała kolejne kilka lat, po 4 dniach usterka powróciła oddałem z powrotem laptopa w ramach reklamacji trzymano go dwa tygodnie po czym dzwoni do mnie serwisant (przynajmniej tak się przedstawił) i poinformował mnie że laptopa się nie da naprawić możliwe że przy lutowaniu coś się uszkodziło i ta część którą wcześniej naprawił niepotrzebnie była wymieniana. Więc mam się zgłosić do sklepu po zwrot pieniędzy i odebranie laptopa i wycofuje swoją gwarancje więc poprosiłem o to żeby laptop był w takim samym stanie jak go przyniosłem za pierwszym razem jeżeli chce mi oddać pieniądze i cofnąć gwarancie wtedy serwisant się zdenerwował i mówi że to jest niemożliwe bo moją część wyrzucił a jeżeli ma zostawić swoją to mi nie odda pieniędzy. Więc zapytałem jaką mam pewność że w ogóle laptop zadziała a nie został całkiem spalony gdyż nie może go naprawić bo na początku rozmowy coś wspominał o wymianie płyty głównej ale to jest nie opłacalne.

Czy mogę coś z tym zrobić?
Alicja154 / 83.18.69.* / 2012-04-26 11:38
Witam.
Mam taki problem, że zakupiłam antenę pokojową przez internet, odesłałam ją z wypełnionym oświadczeniem w ciągu 10 dni. minął już ponad miesiąc. Nie mogę odzyskać pieniędzy nie wiem co mam dalej robić???
klient1 / 31.175.242.* / 2012-04-18 09:38
Witam,
mam taki problem kupiłam doładowanie do telefonu na poczcie polskiej i chciałam fakturę VAT ale pani mi powiedziała że oni na tą usługę nie wystawiają faktur czy to jest zgodne z prawem przecież kupiłam i chyba mam prawo do faktury JAK TO JEST proszę o odpowieci
agnieszka P. / 77.255.158.* / 2012-04-15 14:34
Witam mam pytanie, zarejestrowałam sie na stronie pobieraczek.pl. potem nawet nie udąło mi sie zalogować na tej stronie wiec juz nie próbowałam , potem po 7 daniach przyszło mi ze mam zapłacić im prawie 100zł za to ze nie przedłużyłam umowy ani nie odmówiłam z tego przedłuzenia wiec automatycznie mi przedluzyli sami i kazali za to zapłacić ja tego nie zapłaciłam ponieważ ja tylko sie zarejestrowałam nawet nie udąło mi sie zalogowac ani nic z tego programu sciagnac teraz przyszła mi e-mail pismo ze jesli nie zapłace wniosą sprawe do sądu ? co mam robić czy to oszuści?

proszę o pomoc
maciek125 / 2012-04-04 14:27
Witam mam problem i potrzebuje porady.
Kupiłem dwa produkty w pewniej firmie w kraju towar miał być dostarczony
kurierem i płatność za pobraniem .
Kiedy paczka dotarł obejrzałem ją nie była uszkodzona wiec podpisałem odbiór, po rozpakowaniu okazało się ze brakuje jednego z dwóch produktów po kontakcie z sprzedającym powiedział mi ze nie dośle mi towaru ani nie zwróci mi pieniędzy za brakujący towar .
Karze mi się zwracać do kuriera ale kurier twierdzi zresztą tak jak ja że paczka była poprawnie zapakowana nie naruszona. Co mogę w takiej sytuacji zrobić. Oczywiście sprzedający ma podpisaną umowę z kurierem i to on wysłał przedmiot.
NaiwnaJustyna / 95.160.156.* / 2012-03-27 14:42
Witam
Mam mały problem który chciałabym skonsultować ze specjalistą a mianowicie:
W grudniu odebrałam telefon w którym jakaś Pani namawiała mnie na zamówienie biżuterii za 14,90. Mimo że nie byłam chętna zaproponowała mi wysłanie listu w którym będzie podana strona internetowa aby zobaczyć biżuterię. Otrzymałam taki list i niestety weszlam na tą stronę z ciekawości aby zobaczyć biżuterię. Zaraz po odwiedzeniu strony internetowej napisałam maila z rezygnacją z członkowstwa i wyraznie napisałam że żadnych biżuteri od nich nie chcę otrzymywać. Parę dni temu dostałam monit na kwotę 37zł jako, że według nich wysłali biżuterię za którą powinnam zapłacić. Ja jednak nic nie otrzymałam a niestety z informacji jakie otrzymałam dzisiaj wynika że przesyłka napewno była wysłana. Trochę się martwię ponieważ w moim bloku są po trzy mieszkania nr 16,15,14 i listonosz tego nie ogarnia. Co w wypadku jeśli taką przesyłkę otrzymał sąsiad i mi jej nie zwrócił (niestety bardzo często otrzymuję nie swoje listy). Jakie mam prawa? Wiem, że na własne życzenie mam takie problemy:( ale jak z tego wybrnąć? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź
Pawleek / 89.77.69.* / 2012-03-03 18:19
Dzień dobry
Chciałbym uzyskać odpowiedz na moje następujące pytanie: Czy po wysłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa zakupiony towar mam zwrócić w terminie 14 dni osobiście do siedziby firmy czy mogę odesłać go kurierem czy też to przedstawiciel tej firmy powinien przyjechać po ten towar.
Siergiej D / 89.69.146.* / 2012-02-27 11:53
Witam.
Za pośrednictwem Moneybookers dokonałem zapłaty za korzystanie z konta Skype. W bramce poinformowano mnie o błędzie transakcji nie mniej pieniądze zeszły z mego konta.
Po upływie prawie 2 tygodni moje konto Skype nie zostało zasilone.
Nie ma także możliwości kontaktu z firmą Skype.

Proszę o radę, jak zareklamować dany problem.

Z góry dziękuję.
Siergiej D
Agazmc88 / 212.106.31.* / 2012-02-21 13:12
Zakupiłam buty za 350zł, kolor:Camel, po kilkakrotnym użytkowaniu, buty odbarwiły się, oraz skóra zaczęła pękać, przy podeszwie. Przez wieloktorne reklamowanie obuwia, dostawalam odmowe, wymiany, czy zworu gotówki, od producenta. Twierdząc iż obuwie było zle konserwowane, i jest to wina mechaniczna. Niestey nie zgodizłam sie z ta opinia oddajac sprawe do rzecznika. Po interewencji rzecznika oddalam buty ponownie do reklamacji, jednakze zostaly naparwione w sposob nie dokladny i nie zadowalajacy mnie. Spod obuwia zostal owszem wymieniony na nowy, wraz z dolną czescia skóry, natomiast górna część skóry(cholewka) została ta sama czyli nie zostala wymieniona, (odbarwiona i zużyta) przy czym różnica skóry jest widoczna gołym okiem. Nierozumiem dlaczego zrobili taka niedokladną naprawe, zamaisdt wymienic buty na nowe. Co w zwiazku z tym moge zrobic? Gdyż butów odbierac nie chce, poniewaz stan w jakim one sa naparwione mnie nie zadowala.
ona654654354631 / 46.205.39.* / 2011-12-21 19:28
Witam, mam pewien problem, otóż w ubieglym roku podpisalam umowe w "n" na okres 13 miesiecy, po uplywie tego czasu zrezygnowalam nie przedluzylam umowy, dzisiaj przyslali mi pismo na kwote 360 zl za uslugi telewizyjne wydaje mi sie ze chyba chca ode mnie wyludzic pieniadze, i o co tutaj chodzi? sprzet zostal oddany w calosci, czy mam isc do sadu, co mam robic w tej sytuacji ??? Prosze o rade.
narrator01 / 2011-11-08 19:56
W dniu 06.09.2011r zawarłem z Firmą T-Mobile umowę na dostawę mobilnego Internetu blueconnect 59

W punkcie Waszej Firmy zlokalizowanym w Legionowie w " Błękitnym Centrum "

Ponieważ jestem starszym człowiekiem (71 lat) , zapytałem się pracownicy Waszego biura , czy ten rodzaj Internetu zda egzamin na komputerze stacjonarnym jaki posiadam. Zostałem zapytany o lokalizację komputera.

Pracownica spojrzała na jakąś mapkę w Internecie i zapewniła mnie ,że ten rodzaj dostawy usługi Internetowej zda u mnie egzamin.

Po zapewnieniu podpisałem umowę. Zostałem jednak "nabity w butelkę"- oszukany.



Przez kilka dni Internet jako-tako działał , potem zaczęły się problemy. Myślałem ,że to problemy przejściowe, ale okazało się inaczej.

Często siła sygnału zanika do tego stopnia ,że Internet w ogóle nie działa a jak działa to sygnał jest na tyle słaby ,że nie mogę odebrać poczty internetowej i są trudności z wejściem na strony Internetowe.

Nie ma mowy by np. zagrać w jakąkolwiek grę na NK i wędrówce po innych stronach.

Często mam komunikaty , że brak połączenia z Internetem. Nawet jak się uda zalogować na Skype , to z uwagi na słabe łącze nie ma mowy o rozmowie głosowej. Od razu zrywa łącze albo głos jest szarpany. Po prostu z uwagi na to ,że komputer mój leży na obrzeżach

zasięgu ( taką informację podał mi Wasz doradca) Internet nie działa albo działa bardzo słabo.

Nie zdaje więc egzaminu.

Czuję się oszukany i wprowadzony w błąd. Uwierzyłem zapewnieniom Waszej pracownicy. (Być może Jej pensja zależy od pozyskanych abonentów) Oczywiście mogłem zrezygnować w terminie 10-cio dniowym , ale tak jak pisałem w poprzednim piśmie , zachorowałem na tyle

poważnie ,że nie byłem wstanie tego uczynić .

Mogę , jeśli zajdzie taka potrzeba przesłać Wam zaświadczenie lekarskie.

Na moje poprzednie pismo z prośbą o obustronne rozwiązanie umowy otrzymałem odpowiedź lakoniczną , stwierdzającą ,że sygnał Internetowy jest u mnie dostateczny , tylko nikt go u mnie nie sprawdzał. Nie pomogła instalacja dodatkowej anteny.

Moje interwencje telefoniczne narażają mnie tylko na dodatkowe koszta , bo Wasi doradcy nie są w stanie mi pomóc. Zgodnie twierdzą , ze nic na to nie poradzą , bo lokalizacja mojego komputera leży na granicy możliwości propagacyjnych.

Taka sytuacja nie może trwać wiecznie. Kosztuje mnie to dużo stresu i powoduje rozstrój nerwowy.

Dlatego usilnie proszę o rozwiązanie umowy pomiędzy nami za obopólnym porozumieniem , bez obciążania mnie karą umowną. Jestem rencistą z bardzo niskim uposażeniem.

Po prostu ta forma usługi w moim przypadku się nie sprawdziła , chociaż obie strony może miały dobre chęci. Rozumiem ,że Wasza Firma ma określony punkt w regulaminie umowy , ale przecież istnieją sytuacje wyjątkowe i proszę to tak potraktować. Zaoszczędzi to nam

dodatkowej korespondencji i słownych utarczek a ja będę miał dobre zdanie o Waszej Firmie.

DOSTAŁEM ODPOWIEDŹ ODMOWNĄ
asinka2406 / 2011-10-07 12:59
Dzień dobry.Mam problem z TP,miesiąc temu przedłużyłam umowe na neostradę i telefon HD jednakże telefon do tej pory nie działa.Pomimo wielu moich zgłoszeń do TP i informowaniu iż usługa nie działa nie usunięto usterki jak również nikt z nami nie kontaktuje sie w tej sprawie. Jestem rozgoryczona tą sytuacją,gdyż nie interesuje ich klient tylko aby podpisać jak największą ilość umów a potem człowieku radź sobie sam.Jakim prawem mam płacić za coś czego wogóle nie mam podłączonego a tym bardziej nie mam już pomysłów jak zmusić ich do usunięcia usterki czy ogóklnie włączenia usługi która widnieje na umowie,bądź też jak rozwiązać tą umowę.Proszę bardzo o pomoc.
kazik112 / 83.2.225.* / 2011-10-06 16:49
Witam kupiłem firmowe buty nike przez allegro. Otrzymałem gwarancję 24 miesięczną. Po 5 miesiącach buty się rozwaliły. Gdzie mogę iśc zanieśc do reklamacji te buty i czy wgle mogę je gdzieś zanieśc jak kupowałem je przez internet ? Może do firmowego sklepu nike ??
Proszę o pomoc.
agusia5708 / 46.113.4.* / 2011-09-24 15:41
Witam,mam ogromny problem i zwracam sie z prosba o pomoc prawną.Otóż wzięłam tel na abonament,po kilku miesiacach tel popsuł się,był na gwarancji wiec oddałam go do reklamacji,niestety czekałam ponad poł roku i podirytowana poszłam do salonu,tam usłyszałam ze tel zaginął.Teraz dostaje pisma od firmy windykacyjnej ze mam zapłacić ponad 1000 zł za rozwiazanie ze mna umowy,a przeciez to orange nie wywiązało sie umowy? Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

Najnowsze wpisy