Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Senat: nowelizacja ustawy o pracownikach sądów - do Sejmu

Senat: nowelizacja ustawy o pracownikach sądów - do Sejmu

Wyświetlaj:
asiulina / 153.19.183.* / 2009-10-07 09:13
Macie cłkowitą rację ja też na studia nie pójdę ponieważ mnie na nie nie stać, poprostu będę zmuszona szukać innej pracy:(
urzędnik / 62.69.194.* / 2007-04-25 21:10
Pracuję w sądownictwie od 15 lat i mam wykształcenie średnie. Ustawa spowoduje, że masa ludzi w moim położeniu straci jedyne źródło utrzymania, bo tak jak i w moim przypadku nie będzie mnie stać na dokształcenie.
Jestem b.dobrym pracownikiem i wiem z doświadczenia, że spora grupa młodych, wykształconych ludzi NIE RADZI sobie z pracą, którą ja wykonuję dobrze i z przyjemnością
jak tak mozna??? / 87.205.94.* / 2007-05-14 22:37
dokladnie tak jest!!! Pracuje rzetelnie i sumiennie, a młodzi pracą się nie przejmują. Mam dziecko na studiach i ledwie sobie radzę a i dom na moim utrzymaniu. Mamy kasę nabić szkolom bo idzie niż? NIech Państwo rozwiąże inaczej ten problem, a nie my za to mamy placić. Poza tym mam 40 lat i choruje i nie dam rady. Gdybym wiedziała o takich wymaganiach 10 lat wcześniej, to szukalabym innej pracy, a teraz gdzie znajdę? Albo wtedy juz uczyłabym sie. ale teraz za późno. Mam kredyty do splacania. A ludzie w tym wieku , czyli 40 lat, mają chorych rodzicow wymagających opieki i co zrobic z nimi?
sekretarz / 87.239.28.* / 2007-05-23 20:27
Myślę tak samo,ale czy to kogoś obchodzi.
Na jakich studiach uczą czegoś, co pomogło by mi w pracy urzędnika sądowego?
Czy jeżeli konieczne są studia, to nie powinniśmy byc kierowani na nie przez Sądy, czy nie powinno to byc finansowane z budżetu?
sekretarz / 87.239.28.* / 2007-05-23 20:27
Myślę tak samo,ale czy to kogoś obchodzi.
Na jakich studiach uczą czegoś, co pomogło by mi w pracy urzędnika sądowego?
Czy jeżeli konieczne są studia, to nie powinniśmy byc kierowani na nie przez Sądy, czy nie powinno to byc finansowane z budżetu?