SIEROTA__do ED

sierota marycha / 2009-06-03 05:53
a teraz zobacz, gdzie faktycznie jest opor 1.4389 czy 1.4296, pozdrawiam
Wyświetlaj:
eddekk / 2009-06-03 08:22 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Nie twierdziłem, że na 1.4296 nie ma oporu, ale uważam, że z poziomu 1.4389 zrobi korektę w porywach na 1.388.
Jestem tylko amatorem, więc mam prawo sie mylić, a forum jest od wyrażania poglądów i wzajemnej pomocy. :-)
Maks_ / 2009-06-03 09:34 / Tysiącznik na forum

Jestem tylko amatorem, więc mam prawo sie mylić, a forum jest od wyrażania poglądów i
wzajemnej pomocy. :-)


Też jestem tylko amatorem, ale Sierota ma częściowo rację - upieranie się przy podanych błędnych oporach może wprowadzać w błąd innych, którzy amatorsko sobie pogrywają (tak jak ja - na profesjonalizm nie mam czasu - raz, że czynnie pracuję zawodowo, dwa, że mam małe dzieci, trzy, że mam żonę, która by mnie zabiła, gdybym całymi dniami i nocami siedział przy kompie). Ale kamyczek w ogród Sieroty też się należy - można było to załatwić w sposób bardziej wyważony, ale taki masz charakter i osobiście Ci wybaczam :-). Z pewnością więcej mam pożytku z Ciebie (i chyba nie tylko ja) niż szkód. Pozdrawiam i działaj dalej, dziel się z nami pomysłami i kierunkami (w miarę możliwości) a my będziemy starać się z nich korzystać :-)

Pozdrawiam
sierota marycha / 2009-06-03 10:51 / Tysiącznik na forum

ale taki masz charakter i osobiście Ci wybaczam :-). Z
pewnością więcej mam pożytku z Ciebie (i chyba nie tylko ja) niż szkód.

no....nieżle, serdeczne dzięki
Maks_ / 2009-06-03 10:53 / Tysiącznik na forum

no....nieżle, serdeczne dzięki


Ależ nie ma za co :-)
Sierota, co powiesz nt. AUD/CAD? W trawie piszczy, że zmierza do 0,95...?

Pozdrawiam
sierota marycha / 2009-06-03 11:02 / Tysiącznik na forum

Sierota, co powiesz nt. AUD/CAD? W trawie piszczy, że zmierza do 0,95...?

buahahahahahaha.......tyle ci powiem
Maks_ / 2009-06-03 11:13 / Tysiącznik na forum

buahahahahahaha


OK... krótko aczkolwiek treściwie