Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Służący u pani Europy

Służący u pani Europy

Andy / .* / 2004-10-18 18:52
Komentarze do wiadomości: Służący u pani Europy.
Wyświetlaj:
omer / .* / 2004-10-24 13:32
sprawdza sie to swietnie za granicą, gdzie Rodacy wzajemnie pod sobą "dolki kopią" Przeciez Wlosi w ten sposob sie wzbogacili-wyjezdzajaz do USA i przywozac dolarydo Italli. Fakt ze to troche uwlaczające pracować w obcym kraju jako slużący czyparobek (jestem studentem-sam tak pracowalem)ale skoro nie potrafimi sami wypracwać dobrobytu i mądrze rządzić się we własnym kraju, musimy wyjeżdżać za granicę za chlebem - przykre, ale prawdziwe! jestem jednak zdania, że żadna praca nie hańbi-może kiedyś staniemy się chodźby jak Italia...
Marta / .* / 2004-10-19 20:08
Dom jest tam , gdzie jest praca , a odległości się nie liczą .
tralala / .* / 2004-10-20 14:58
Dlaczego tych tekstów nie czytają ludzie którzy rządzą w POLSCE, to oni zrobili z nas murzynów, Dlaczego ciężko pracujący Polak zarabia 3 x mniej, czy nie można byłoby tak zorganizować te saksy aby zarabiał 20% mniej. Też by się im opłaciło a nie mieliby nas za debili. Zgroza, ogłądałam wczoraj transmisję z mszy odprawianej przez ks. Jerzego i płakałam, gdzie podziali się ci ludzie, gdzie ten duch, ta wiara. Dlaczego tak się skundlił ten naród, co już nawet sam o sobie nie umie myśleć dobrze, a jest wielki i stać go na wiele.
gryf / .* / 2004-10-19 08:19
Ameryka wyrosła na krwi i pocie emigrantów to i Europa może...
LadyE / .* / 2004-10-19 08:11
No wie Pan, jak na nasze realia 600 czy 700 Euro to ogromna kowta dla sprzątaczki czy pielęgniarki, bo niech mi Pan pokaże firmę lub szpital, które zapłaciłyby sprzątaczce czy pielęgniarce ok. 2.900 zł, drugi cud nad Wisłą musiałby się zdarzyć.
Ala / .* / 2004-10-19 07:40